خریداری 140 دیگ آند توسط مدیران ایرالکو از چین

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: استاندار مرکزی گفت: 140 دیگ توسط مدیران ایرالکو از چین خریداری شده که تا خاتمه سال نصب و راه اندازی می گردد اما نباید تنها به نصب دیگ های جدید اکتفا کرد، بلکه باید عملکرد آنها آنالیز گردد.

خریداری 140 دیگ آند توسط مدیران ایرالکو از چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، محمد حسین مقیمی در مراسم شروع عملیات نصب تجهیزات بهینه سازی خطوط قدیم کارگاه احیاء شرکت آلومینیوم در اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه صنعت بدون توجه به مسائل زیست محیطی نابودی جهان را در پی دارد.

وی اضافه کرد: افزایش توسعه به هر شکلی که باشد سبب به کارگیری منابع می گردد اما در این میان نباید استفاده بهینه از منابع را فراموش کنیم.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امروز تکنولوژی و فناوری حرف اول را می زند گفت: می توان با استفاده از افراد تحصیل نموده و اصلاح روش ها و رفتارها هم کیفیت فراوری را بالا ببریم و هم قیمت تمام شده را پایین بیاوریم تا شاهد حضور بیشتر صنعت استان در بازار جهانی باشیم.

مقیمی توضیح داد: ایرالکو ارتباط خوبی با شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها برقرار نموده که امیدواریم این ارتباط سبب تحول اساسی در سطح استان گردد.

وی اضافه کرد: با وجود پتانسیل های خوبی که استان در بخش دانشگاه و صنعت دارد تعامل این دو بخش می تواند مسائل صنعت استان را کاهش دهد و آن را به سمت پیشرفت ببرد.

استاندار مرکزی با تاکید بر رقابت در بازارهای جهانی گفت: سال جاری که سال اقتصاد مقاومتی است باید کوشش کنیم فراوریات به نحوی باشد که از نظر کیفیت قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشد.

مقیمی توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با امکاناتی که دولت در اختیار بانک ها قرار داده است در آینده نزدیک واحدهایی که به دلیل نبود سرمایه در گردش متوقف شده بودند فعال می شوند.

وی اضافه کرد: واحدهایی که در سطح استان در حال ساخت است به ترتیب اولویت و در صورت احتیاج به آنها یاری می گردد تا هرچه زودتر آماده بهره برداری شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی مهندسین با تجربه کاری 30 ساله در بخش صنعت دارد گفت: استفاده از این تجربیات یاری می نماید تا در آینده شاهد مسائل کمتری در بخش فنی و تکنولوژی صنعت باشیم.

مقیمی توضیح داد: با توجه به اینکه تاکنون بخشی از دیگ های ایرالکو از مدار خارج شده امیدواریم که با اقداماتی که صورت می گیرد به صورت کامل شاهد پاک سازی ایرالکو از آلودگی باشیم.

وی اضافه کرد: با تجربیاتی که این مدت در این بخش صورت به دست آمده قسمتی از تجهیزات در داخل کشور ساخته می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 479

به "خریداری 140 دیگ آند توسط مدیران ایرالکو از چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری 140 دیگ آند توسط مدیران ایرالکو از چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید