خبرنگاران آرامستان های مهدیشهر تعطیل است

به گزارش مجله پارمیسفان، سمنان- خبرنگاران- فرماندار مهدیشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه آرامستان های این شهرستان در روز پنجشنبه آخر سال و آدینه هفته جاری تعطیل است.

خبرنگاران آرامستان های مهدیشهر تعطیل است

عبدالرضا میقانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تمایل شهروندان برای حضور در آرامستان های مهدیشهر برای حفظ سلامتی آن ها، ورود به آرامستان های شهرهای این شهرستان در روزهای یاد شده، ممنوع است.

وی اعلام کرد: مسیرهای منتهی به آرامستان های مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین با همکاری نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در این اماکن در این 2 روز مسدود می گردد.

فرماندار مهدیشهر توضیح داد: حفظ سلامتی شهروندان مهم ترین دغدغه مسوولان است و شهروندان زیارت اهل قبور را به روزهای پس از بحران شیوع کرونا بسپارند.

میقانی ابراز داشت: هموطنان و هم استانی ها به منظور دید و بازدید و ملاقات با اقوام ساکن مهدیشهر به شهرها و روستاهای این شهرستان سفر نکنند.

وی، پرهیز جدی از ترددهای غیرضروری در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را حائز اهمیت برشمرد و اضافه نمود: شهروندان به توصیه ها و هشدارهای متخصصان مبنی بر سفر نرفتن و در خانه ماندن را جدی بگیرند.

میقانی با اشاره حضور بزرگان خانواده در روستاهای مهدیشهر، تاکید نمود: حتی سفرهای درون شهری و استانی هم در انتقال کرونا سهم به سزایی دارد و ممکن است جامعه روستایی این شهرستان را درگیر این ویروس کند.

فرماندار مهدیشهر یادآور شد: شهروندان مطمئن باشند تمام توصیه ها برای حفظ سلامتی آنان است.

شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 911

به "خبرنگاران آرامستان های مهدیشهر تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آرامستان های مهدیشهر تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید