ترابیان: قرار بود فالکائو پس از دیدار برابر ایران، از فوتسال خداحافظی کند

به گزارش مجله پارمیسفان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: لغو دیدار دوستانه ایران و برزیل برنامه های فالکائو را تغییر داد.

ترابیان: قرار بود فالکائو پس از دیدار برابر ایران، از فوتسال خداحافظی کند

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مصاحبه با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران؛ درباره آخرین وضعیت دیدار های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برخی از دیدار های دوستانه تیم ملی به دلایل گوناگون لغو شده اند و بی شک این موضوع باعث بی برنامگی در تیم ملی می گردد.

ترابیان ادامه داد: زمانی یکی از تیم های ملی کشورمان برای مدتی معلوم برنامه ریزی دقیقی انجام می دهد، بر اساس احتیاج چنین کاری را نموده و تمام ارکان تیم به این تمرین یا برنامه احتیاج مبرمی خواهند داشت و آن را به عنوان سرمشق خود انتخاب می نمایند.

نمی دانم چه تیمی را می توان جایگزین برزیل کنیم

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی بیان نمود: تیم های ملی دیدار های دوستانه خود را از بازی های آسان شروع نموده و به سمت تیم های سخت می روند تا به مرور به اوج آمادگی برسند. حالا شما فرض کنید ما پس از کنسل شدن دیدار مقابل برزیل، چه تیمی را می توانیم جایگزین آن کنیم تا به همان میزان برای ملی پوشان مفید باشد. با لغو مسابقه دوستانه برابر تیم ملی برزیل شرایط برای رویارویی دوباره برابر این تیم سخت است. برزیل از لغو این مسابقه به شدت ناراحت است. تیم های قدرتمند دنیا برنامه مدونی دارند و برنامه هایشان را برای ما عوض نمی نمایند. آن ها نظم را سرلوحه کار خود قرار داده اند و برنامه یکساله دارند.

ترابیان اظهار کرد: ما کوشش می کنیم تا به جای بازی لغو شده برابر تیم ملی برزیل و یا تورمنت 4 جانبه قزاقستان که هنوز معین و تکلیفی رسمی درباره آن صورت نگرفته است، دیدار های دوستانه ای را با هزینه کمتر برگزار کنیم. قرار است تا در آینده با تیم ملی فوتسال اسلوونی دیدار دوستانه ای را برگزار کنیم و زمان حضورمان در این کشور با تیم ملی روسیه نیز مسابقه ای را برگزار کنیم. در ادامه نیز برای اولین بار در چند دهه اخیر به مصاف تیم ملی فوتسال صربستان خواهیم رفت. وجود مسائل در سفر ما به این کشور می تواند همه را دلسرد نموده و باعث آن گردد تا این دیدار دوستانه با کیفیت مناسب برگزار نگردد.

تیم ملی فوتسال برزیل به ایران نمی آید

ترابیان شرح داد: قرار بود فروردین 98 پس از دیدار برابر برزیل در خاک این کشور، مسابقه ای هم در ایران برگزار گردد. به دلیل لغو دیدار اول برزیل به ایران نخواهد آمد. مسئولان این تیم به شدت از دست تیم ملی فوتسال ایران دلگیر شده اند و لغو دیدار ما برابر این تیم باعث ضرر و زیان برای این کشور شده است.

به دلیل اهمیت دیدار برابر تیم ملی ایران، قرار بود فالکائو نیز خداحفظی کند

رئیس کمیته فنی و توسعه تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: قرار بود به دلیل اهمیت دیدار تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی برزیل فالکائو در این مسابقه از دنیای حرفه ای فوتسال خداحافظی کند. سال ها پیش، زمانی که ما در جام دنیای با برزیل دیداری را برگزار کردیم فالکائو خودش را برنده بی قید و شرط می دانست و قرار بود پس از قهرمانی، جشن خداحافظی اش را بگیرد، اما در آن دوره از جام دنیای تیمش باخت و باعث شد تا او اشک های فراوانی را مقابل دوربین ها بریزد. ما در آن موقع برنامه خداحافظی فالکائو را بر هم زدیم و حالا نیز این مسئله را برای بار دوم تکرار کردیم.

شاگردان صانعی بهترین نتیجه را کسب کردند

ترابیان اضافه نمود: تیم ملی المپیک در دیدار های المپیک جوانان با تیم های قهرمان و نایب قهرمان دنیا همگروه شده بود. ما تیمی را روانه مسابقات نموده بودیم که شرایط ذهنی و تمرینی مناسبی نداشت. با این حال کار بازیکنان تیم ملی فوتسال المپیک کشورمان صددرصد رضایت بخش بوده و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و رقیبان خود را با تفاضل گل زیاد شکست دهند.

مدت ها است منتظر برنامه تیم ملی فوتسال بانوان هستیم

او بیان نمود: مدت زیادی است که منتظر دریافت برنامه تیم ملی فوتسال بانوان در 2 گروه المپیک و بزرگسالان هستیم. مدت ها است که منتظر هستیم تا مربیان این تیم تعیین شده و به کمیته فنی معرفی شوند و برنامه مدون خود را به صورت کامل به ما اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید:ترابیان: مسائل اقتصادی و مدیریتی گلوی فوتسال را گرفته است

ترابیان: تیم ملی فوتسال بانوان پتانسیل قهرمانی دارد

ترابیان: فراشی هنوز به صورت قطعی از تیم ملی جدا نشده است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 83

به "ترابیان: قرار بود فالکائو پس از دیدار برابر ایران، از فوتسال خداحافظی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: قرار بود فالکائو پس از دیدار برابر ایران، از فوتسال خداحافظی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید