بهترین هتل های اصفهان برای بودجه های مختلف کدامند؟

به گزارش مجله پارمیسفان، یکی از قطب های مهم گردشگری در ایران، اصفهان است که با داشتن آثار تاریخی فراوان به نصف جهان لقب گرفته است. آثار تاریخی اصفهان مثل میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، عالی قاپو، پل خواجو، کاخ چهلستون و سی وسه پل نیازی به معرفی ندارند.

بهترین هتل های اصفهان برای بودجه های مختلف کدامند؟

از آنجایی که این شهر توریستی ترین شهر ایران است، هتل های زیادی را هم برای بودجه های مختلف در خود جای داده. در این مطلب برخی از بهترین هتل های اصفهان را با قیمت های متفاوت معرفی کرده ایم.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان درست روبه روی زاینده رود و در چند قدمی سی وسه پل ساخته شده است. از این هتل می توانید پیاده به بسیاری از دیدنی های اصفهان بروید. محله جلفا که یکی از زیباترین محله های اصفهان و محل سکونت ارامنه است فاصله کمی با هتل پارسیان کوثر دارد. در محوطه هتل هم باغی زیبا و سرسبز هست که دور تا دورش تخت های برای نشستن چیده شد. این هتل پنج ستاره امکانات کاملی دارد و از تجهیزات ورزشی مثل سالن بدنسازی، سالن تنیس روی میز، استخر روباز، جکوزی و سالن بیلیارد برخوردار است. هم چنین پنج رستوران خوب در این هتل وجود دارد که غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی و هم چنین غذاهای اصفهانی مثل بریانی و خورش ماست را سرو می کنند. هزینه رزرو اتاق در این هتل از 316 هزار تومان تا 756 هزار تومان است.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1772

به "بهترین هتل های اصفهان برای بودجه های مختلف کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های اصفهان برای بودجه های مختلف کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید