برگزاری دومین نشست شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و ارمنستانی، شکل گیری فضای کارمشترک میان دوکشور

به گزارش مجله پارمیسفان، هیاتی فناور برای دومین بار با حمایت معاونت علمی و فناوری به ارمنستان می رود تا تبادلات فناورانه ایران بیرون از مرزها رونق گیرد.

برگزاری دومین نشست شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و ارمنستانی، شکل گیری فضای کارمشترک میان دوکشور

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر، گفت: یک هیات 40 نفره از مدیران شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه های مختلف فناوری برای دومین بار به همراه نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه و صندوق نوآوری و شکوفایی 7 تا 10 تیرماه امسال به ارمنستان سفر می نمایند.

وی اضافه کرد: اوراسیا به عنوان بازاری مهم برای صادرات محصولات ایرانی به خصوص محصولات فناورانه مدتی است که مورد توجه است که مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته قلعه نوی، کشور ارمنستان با توجه به مناسبات مشترک سیاسی، مالی و فرهنگی با ایران و عضویت در اتحادیه مالی اوراسیا پل ارتباطی برای اتصال به بازاری بالقوه با بیش از 180 میلیون نفر جمعیت برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان فناور و حتی خلاق محسوب می گردد.

رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: بیش از 30 شرکت ایرانی بهمن ماه سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفائی به کشور ارمنستان سفر کردند. این اتفاق زمینه ساز توسعه تبادلات فناورانه میان شرکت های دانش بنیان ایرانی و فناوران این کشور شد.

وی اضافه کرد: تیرماه امسال نیز هیاتی تجاری و فناور از کشورمان راهی ارمنستان می شوند تا زمینه تعاملات دو جانبه و همکاری های فناورانه دو کشور بیشتر از گذشته فراهم گردد. برگزاری دومین نشست میان شرکت های دو کشور، دیدار با مقامات مالی ارمنستان و بازدید از زیرساخت های صنعتی آن کشور از جمله برنامه های این سفر خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1710

به "برگزاری دومین نشست شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و ارمنستانی، شکل گیری فضای کارمشترک میان دوکشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین نشست شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و ارمنستانی، شکل گیری فضای کارمشترک میان دوکشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید