بدیعی: بعید می دانم فدراسیون سنگاپور لی هو را تایید نموده باشد

به گزارش مجله پارمیسفان، نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت: بعید می دانم شرایط پینگ پنگ باز سنگاپوری که به ایران دعوت شده، مورد تایید فدراسیون این کشور باشد.

بدیعی: بعید می دانم فدراسیون سنگاپور لی هو را تایید نموده باشد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

افشین بدیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دعوت فدراسیون ایران از لی هو بازیکن چینی الاصل سنگاپوری و مشکلاتی انضباطی که این ورزشکار چند ماه قبل ایجاد نموده بود، گفت: من روز گذشته با مطالعه مطلبی که در خبرنگاران منتشر شده بود، از این ماجرا با خبر شدم، چون با توجه به اینکه در یکی دو هفته اخیر مشغله فراوانی داشته ام، کمتر فرصت رصد اخبار را داشتم.

وی اضافه کرد: بعید می دانم پس از اتفاقاتی که برای این ورزشکار سنگاپوری اتفاق افتاده، فدراسیون این کشور نیز این پینگ پنگ باز را تایید نموده باشد.

نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا درباره از دست رفتن میزبانی تورنمنت هوپس آسیای میانه گفت: قرار بود این مسابقات در ماه گذشته میلادی در ایران برگزار گردد، اما فدراسیون ایران به ما گفت که با مشکل اقتصادی روبرو است و ما هم میزبانی را به قزاقستان دادیم. ما حتی حقوق مربی، بلیت و یاری هزینه 4 هزار دلاری را نیز می دادیم، اما به هر حال با قبول این میزبانی از سوی ایران موافقت نشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 396

به "بدیعی: بعید می دانم فدراسیون سنگاپور لی هو را تایید نموده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدیعی: بعید می دانم فدراسیون سنگاپور لی هو را تایید نموده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید