چه کارهایی را باید در تور کشتی کروز انجام داد

به گزارش مجله پارمیسفان، درست است بعضی افراد برای سفر کوله پشتی خود را برمی دارند و دل به راه می سپارند اما این روش مخصوص جهانگردان است و همه نمی توانند با این روش سفر نمایند. در واقع اکثر افراد ترجیح می دهند مبدا و مقصد خود را از پیش تعیین نمایند. بعضی دیگر نیز که با رعایت کامل ملاحضات سفر می نمایند حتما قبل از آغاز سفر اطلاعات کاملی از مقصد، جاذبه های گردشگری و هرچیزی که به سفر مربوط می گردد جمع آوری می نمایند تا با خیالی آسوده سفر نمایند. در سفر با تور کشتی کروز نیز وضعیت به همین گونه است و بهتر است قبل از سفر به خوبی بدانیم که چه کارهایی را باید انجام دهیم و چه کارهایی را نباید انجام دهیم.

چه کارهایی را باید در تور کشتی کروز انجام داد

سفری ارزان به دور دنیا را با تور کشتی کروز تجربه کنید.

معمولا سفر با تور کشتی کروز بیشتر به خاطر جذابیت هایی است که این کشتی در اختیار مسافران قرار می دهد؛ پس باید بتوانیم در زمان کوتاه سفر از تفریحات و امکانات کشتی کروز به خوبی استفاده کنیم.

بهتر است پس از مستقر شدن در کشتی کروز سراغ نوشیدنی های وسوسه نماینده کشتی بروید و بعد هم به خوبی از امکانات کشتی اطلاعات کسب کنید؛ به خصوص تفریحاتی که رایگان در اختیار مسافران قرار می دهند. برای تفریحاتی که رایگان نیستند هم برنامه ریزی کنید و اگر قصد استفاده کردن از آنها را دارید حتما زودتر رزرو کنید؛ در کشتی های بزرگ به دلیل تعداد زیاد مسافران تفریحات محبوب کشتی زودتر رزرو می گردد و ممکن است فرصت استفاده از آنها را از دست بدهید. افراد زیادی روز اول سفر به رستوران ها و کافه ها مراجعه می نمایند و از سرگرمی های دیگر غافل می شوند؛ به همین دلیل هم باید روز اول سراغ تفریحاتی که خلوت تر است بروید و نهایت لذت را ببرید.

نباید فراموش کنیم که کشتی کروز هم مثل بسیاری دیگر از وسایل حمل ونقل، قوانین خاص خود را دارد و باید با رعایت کامل آنها به حفظ ایمنی و راحتی خود و دیگر همسفران در سفر یاری کنیم. یکی از مواردی که در تور کشتی کروز باید رعایت کرد روشن نکردن آتش، شمع و حتی سیگار است. در کشتی معمولا جایی برای سیگار کشیدن در نظر گرفته شده است و نباید خارج از آن محدوده حتی در بالکن، سیگار روشن کرد. همچنین به یاد داشته باشید اگرچه بالکن کابین های کشتی کروز، محل مناسبی برای نشستن و یا استفاده از منظره زیبای دریا و اقیانوس است اما محل مناسبی برای قرار دادن لباس های خیس شنا نیست؛ بعید است بعد از گذاشتن لباس تان به خاطر بادهای اقیانوس و شستشو و نظافت کشتی دیگر آنجا اثری از آن پیدا کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 320

به "چه کارهایی را باید در تور کشتی کروز انجام داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "چه کارهایی را باید در تور کشتی کروز انجام داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کارهایی را باید در تور کشتی کروز انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید