معماری ویلا مدرن: باغداران گوجه سبز، گیلاس و آلبالوی خود را به صورت مستقیم در میادین مرکز عرضه نمایند

به گزارش مجله پارمیسفان، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای حضور تولیدکنندگان برتر و توانمند استان های سراسر کشور به منظور عرضه مستقیم محصول گوجه سبز، گیلاس و آلبالوی در میادین میوه و تره بار مرکز فراخوان داد.

معماری ویلا مدرن: باغداران گوجه سبز، گیلاس و آلبالوی خود را به صورت مستقیم در میادین مرکز عرضه نمایند

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ این سازمان در راستای تعدیل قیمت ها و تثبیت بازار و به منظور یاری به فراوریکنندگان و مصرف کنندگان، از فراوریکنندگان توانمند و معتبر مورد تأیید سازمان جهادکشاورزی استان محل فراوری، دعوت کرد تا با تسهیلات و شرایط آسان، انواع گوجه سبز، گیلاس و آلبالوی فراوریی خود را به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار تهران عرضه کنند.

لازم به ذکر است، در مکاتبه ای از جانب مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با رؤسای جهاد کشاورزی استان های تهران، البرز، اصفهان، قزوین، گیلان، کردستان، مازندران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی از آن ها خواسته شده است تا فراوریکنندگان مورد تأیید خود را برای عرضه مستقیم انواع گوجه سبز، گیلاس و آلبالو به منظور بهره مندی از امکانات و تسهیلاتی که به این منظور برای آن ها در میادین میوه و تره بار تهران در نظر گرفته شده است، معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2104

به "معماری ویلا مدرن: باغداران گوجه سبز، گیلاس و آلبالوی خود را به صورت مستقیم در میادین مرکز عرضه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری ویلا مدرن: باغداران گوجه سبز، گیلاس و آلبالوی خود را به صورت مستقیم در میادین مرکز عرضه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید