بازدید از پارک یخ جادویی سیام پاتایا

به گزارش مجله پارمیسفان، از یخ جادویی سیام با نام جنگل یخ جادویی سیام هم نام می برند. بنابراین اگر هر دو این نام ها را شنیدید، بدانید که راجع به یک جاذبه صحبت می گردد. این پارک یخی برای اولین بار در سال 2016 یعنی همین دو سه سال پیش افتتاح شد و به سرعت مبدل به یکی از جاذبه های پر جمعیت و پر بازدید تایلند در پاتایا شد. این مکان برای شهری که در منطقه گرمسیری و استوایی قرار رفته و تاکنون رنگ سفید برف و سرمای زمستان را به خود ندیده است، مکانی شگفت انگیز و هیجان آور است. تنها تصور کنید که درون یک ناحیه رده بازار جنگلی گرمسیری ناگهان به اکناف پر از برف و سرما می رسید. آیا این مکان نمی تواند برای شما همانند معجزه باشد؟ یخ جادویی سیام پاتایا متشاکله همان مکان جادویی و کرامت واری است که هر شخصی را به تعجب وا می دارد.

بازدید از پارک یخ جادویی سیام پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

اگر در تور تایلند شرکت نموده اید، پیشنهاد ما در مطلب جاهای دیدنی پاتایا آنالیز مشاهده از این گروه قطعات سنگ یا سیمان تفریحی و پارک جادویی یخی در پاتایا خواهد بود. اما چطور ممکن است که در میان آب و هوای بارانی و شرجی نواحی گرمسیری و آن هم در کنار خشکی و سواحل آفتابی، چنین مکان یخی و برفی وجود داشته باشد؟ در ادامه در مطلب بازدید از پارک یخ جادویی سیام پاتایا با ما همراه باشید.

منطقه ای که دمایی منفی 10 درجه سانتی گراد داشته باشد و در منطقه ای با دمای 31 درجه سانتی گراد و پر باران و ابری قرار گرفته باشد!

باید گفت که در دنیای امروز و با وجود این همه تکنولوژی که هر روزه اختراع می گردد و ما را شگفت زده می نماید، وجود چنین گیرایی کشش و پارک تفریحی در پاتایا غیر ممکن نیست.

منطقه قطبی درون منطقه گرمسیری

درون این پارک تفریحی، بخش های مختلفی برای بازدید خواهید یافت. یکی از این بخش ها، گنبد یخ جادویی سیام پاتایا است که همانند کرانه ای اسکیمویی و ایگلو هاست. تمام بنا، گنبد و پله ها همگی از یخ هستند. فضای درونی اجنبی مجموعه هم بخش دیگری است که با مجسمه های افسانه ای فرآورده شده از برف با هنرمندی تمام پر شده است. تماشای این مجسمه ها در محیطی کاملا سفید و برفی مشاکل درختان برفی دنیای عجیبی را پیش روی شما قرار می دهد. بچه ها و افرادی که از مکان های عجیب خوششان می آید، حتما از دیدن این مکان لذت می برند.

بخش های یخ جادویی سیام پاتایا

هزینه ها و هدایت برای رفتن به این مجموعه

هزینه دروازه برای هر نفر بزرگسال: 600 بات است.

این هزینه برای بچه ها کمتر و در حدود 500 بات است. البته در نظر داشته باشید که منظور بچه ها 12 ساله یا کوچکتر است.نکته: موقع خرید بلیط ورودی و حاصل آن، می توانید گزینه های دیگری را هم انتخاب کنید. به طور مثال اگر می خواهید در این پارک نوشیدنی یخی بخورید، می توانید بلیط ورودی + هزینه ماکول را همان عنفوان انجام کنید.

برخی از بلیط های ورودی با ست ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام در منو فروخته می شوند. منوی انتخابی شما در کمتر از 3 وقت حاضر می گردد.می توانید بلیطی با هر دو گزینه نوشیدنی و ناهار را خریداری کنید و در نهایت از قرار دریافت در صف طولانی رستوران فرار کنید.

اگر در هنگام بعد از ظهر برای بازدید از یخ جادویی سیام پاتایا آمده اید، می توانید بلیط حق الورود را به همراه شام خریداری کنید. منوی غذاها به شما نشان داده می گردد و بر اساس انتخاب شما و دخل معین شده را می پردازید. در انتها پس از بازدید از آلبوم برای صرف شام به رستوران می روید.

امکان سفارش شام به افزون نوشیدنی و پرداخت هزینه آن بر روی بلیط ورودیه هم وجود دارد.این پارک تفریحی یخی و سرد در منطقه سوزان خدمات حمل و نقل و جابه جایی با ون هم دارد که می توانید با پرداخت هزینه از این فعالیت ها بهره مند شوید.

منبع: ای تایلند
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 245

به "بازدید از پارک یخ جادویی سیام پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از پارک یخ جادویی سیام پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید