این خودروی چینی رکوردشکنی خواهد نمود ، باتری هیجان انگیز با برد باورنکردنی

به گزارش مجله پارمیسفان، کمپانی خودرو ساز سایک موتورز خاطرنشان کرد اولین خوردوی برقی با باتری حالت جامد را در سال 2025 وارد خیابان ها می نماید. برد این باتری حداقل 1000 کیلومتر خواهد بود.

این خودروی چینی رکوردشکنی خواهد نمود ، باتری هیجان انگیز با برد باورنکردنی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آرنائو، بر اساس اعلام یک رسانه خبری چینی، سایک که بزرگترین فراوریکننده خودرو در این کشور است، میخواهد اولین وسیله نقلیه خود را با باتری حالت جامد در اوایل سال 2025 عرضه کند. این شرکت از ماه ژوئیه سال گذشته با کمپانی توسعه انرژی کینگ تائو همکاری نزدیک داشته است. به نظر می رسد که کوشش های مشترک نتیجه داده است.

متسفانه سایک هیچ جزئیاتی در خصوص ظرفیت باتری، چگالی انرژی یا هر گونه مشخصاتی دیگر از این خودرو فاش نکرده است. اما در ماه ژوئیه، این خودروساز اظهار داشت که در حال کوشش برای فراوری انبوه باتری حالت جامد با حداقل برد 1000 کیلومتر و فناوری شارژ سریع 4C است. این بدان معناست که این باتری می تواند در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ گردد.

اگرچه در زمینه ساخت باتری های حالت جامد هنوز پیشرفت زیادی حاصل نشده، اخبار مربوط به این فناوری نو هر روز بیشتر و بیشتر منتشر می شود. شیائومی چند ماه پیش به پیشرفت خود در زمنیه ساخت باتری های جامد افتخار کرد، کمپانی کوانتوم اسکیپ در حال آزمایش یک نمونه اولیه است و سامسونگ نیز در حال پیشرفت در این زمینه است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | همه چیز درباره شاسی بلند همه چیز تمام چینی | بزرگ ترین SUV جهان را با 7 میلیارد تومان خریداری کنید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2275

به "این خودروی چینی رکوردشکنی خواهد نمود ، باتری هیجان انگیز با برد باورنکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی چینی رکوردشکنی خواهد نمود ، باتری هیجان انگیز با برد باورنکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید