اینفانتینو: آسیایی ها و چینی ها در تیم های کشورهای خودشان سرمایه گذاری نمایند

به گزارش مجله پارمیسفان، جانی اینفانتینو مهمترین اهداف خود در دوره دوم ریاستش بر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را بیان نمود.

اینفانتینو: آسیایی ها و چینی ها در تیم های کشورهای خودشان سرمایه گذاری نمایند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، جانی اینفانتینو پس از انتخاب دوباره به سمت ریاست فیفا تا سال 2023 میلادی گفت: چه چیزهایی می خواهم در دوره بعدی کارم به دست آورم؟ آیا می توانم به این پرسش پس از 4 سال پاسخ دهم؟ می توانم بگویم تقویم بین المللی بازی ها یکی از مسائلی است که بسیار مورد توجه قرار خواهم داد. تقویم کنونی فوتبال دنیا بیشتر اروپایی است و شخصا زمانی که در یوفا کار می کردم مدافع خواسته های تیم های اروپایی بودم.

رئیس سوئیسی فیفا ادامه داد: اکنون می خواهم که تقویم بین المللی فوتبال دنیای باشد. به طوری که تنها فقط از سوی اروپا معین نگردد. بدین خاطر ما باید به این مسئله فکر کنیم که چطور فوتبال را در سایر نقاط دنیا توسعه دهیم. امیدوارم سرمایه گذاران آمریکایی، آسیایی و چینی ها در تیم های کشورهای خودشان نیز هزینه نمایند و فقط مربوط به اروپا نباشد.

جانی اینفانتینو درباره مخالفت تیم های باشگاه های اروپا با فرمت جدید جام دنیای باشگاه ها از سال 2021 میلادی که با تصمیم ماه مارس شورای فیفا قرار است با شرکت 24 تیم و هر 4 سال یک بار برگزار گردد گفت: البته تیم های اروپایی در این رقابت ها شرکت خواهند کرد. من درباره جزئیات طرح جدید با انجمن تیم های اروپا صحبت می کنم. فیفا هشت سهیمه را برای اروپا در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 228

به "اینفانتینو: آسیایی ها و چینی ها در تیم های کشورهای خودشان سرمایه گذاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو: آسیایی ها و چینی ها در تیم های کشورهای خودشان سرمایه گذاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید