تور اروپا ارزان: دو پیشنهاد اروپایی برای هادی رضایی با حقوق ماهیانه 12 هزار یورو

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال نشسته با راهنمایی هادی رضایی در بازی های پارالمپیک توکیو شرکت کرد و توانست با 5 پیروزی و تنها شکست در یک گیم قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

تور اروپا ارزان: دو پیشنهاد اروپایی برای هادی رضایی با حقوق ماهیانه 12 هزار یورو

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با کسب این قهرمانی و سرانجام کار تیم ملی والیبال نشسته در توکیو، به نظر می رسد همکاری هادی رضایی هم با این تیم تمام شده به حساب بیاید و وی دیگر مسئولیتی در قبال این تیم نداشته باشد مگر اینکه مسئولان مربوطه به بهانه مسابقات پیش رو که قهرمانی آسیا (آبان ماه - تهران)، بازی های پاراآسیایی (شهریورماه 1401 - چین) و لیگ جهانی از جمله آنهاست، مذاکرات جدیدی با او داشته باشند.

این در حالی است که هادی رضایی دو پیشنهاد برای فعالیت در کشورهای اروپایی دریافت نموده است. هر یک از این کشورها پیشنهاد خود را با مشخص حقوق ماهیانه 12 هزار یورو به وی مطرح نموده اند و همین مسئله می تواند رضایی را برای آنالیز این پیشنهادات ترغیب کند به خصوص با توجه به دریافتی که تا به امروز بابت راهنمایی تیم ملی والیبال نشسته در کشورمان داشته است.

هادی رضایی در حالی شاگردانش را در بازی های پارالمپیک روی سکوی قهرمانی قرار داد که طی یک سال و نیم گذشته و برای آماده سازی آنها حقوق 5 میلیون و 400 هزار تومانی (با کسر مالیات از حقوق مصوب 6 میلیون تومان) دریافت می نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1809

به "تور اروپا ارزان: دو پیشنهاد اروپایی برای هادی رضایی با حقوق ماهیانه 12 هزار یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: دو پیشنهاد اروپایی برای هادی رضایی با حقوق ماهیانه 12 هزار یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید