ایلان ماسک 20 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد!

به گزارش مجله پارمیسفان، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا در هفته اخیر بیش از 20 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.

ایلان ماسک 20 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد!

به گزارش خبرنگار ، ایلان ماسک ، مدیر عامل تسلا، از زمان حضور در برنامه Saturday Night Live ، میزان قابل توجهی از دارایی خود بیش از 20 میلیارد دلار را از دست داده است. به گفته فوربز ، سهام این شرکت در این هفته حدود 15 درصد کاهش یافت و دارایی خالص میلیاردر دنیا را هم 20.5 دلار کاهش داد، به طوری که ثروت ماسک از 166 میلیارد دلار به 145.5 میلیارد رسید. هرچند که این اتفاق باعث شد او از جف بزوس و برنارد آرنو عقب بیوفتاد اما همچنان از بیل گیتس جلوتر و سومین فرد ثروتمند دنیا است.

در ماه مارس ، شرکت تسلا آغاز به پذیرفتن ارز رمزنگاری شده به اسم نوعی پرداخت و در عین حال سرمایه گذاری بزرگ 1.5 میلیارد دلاری در این زمینه کرد. پس از آن ماسک خاطرنشان کرد که تسلا حدود ده درصد از سهام بیت کوین خود را به ارزش تقریبی 110 میلیون دلار فروخته است.

او سپس روز چهارشنبه، فقط دو ماه پس از آغاز پذیرش بیت کوین با اشاره به خسارت زیست محیطی ناشی از استخراج ارز، خاطرنشان کرد که این شرکت پذیرش بیت کوین را متوقف می نماید . ماسک در بیانیه ای که روز چهارشنبه در توییتر ارسال کرد نوشت: ارز رمزنگاری شده در بسیاری از زمینه ها ایده خوبی است و ما معتقدیم که آینده امیدوار کننده ای دارد اما این می تواند هزینه زیادی برای محیط زیست داشته باشد.

ماسک بعلاوه گفت که تسلا سرمایه گذاری قابل توجه بیت کوین خود را حفظ خواهد نمود و تصمیم دارد استفاده از بیت کوین را تا زمانی که بشود آن را با منابع انرژی پایدار استخراج کرد، تعلیق کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1788

به "ایلان ماسک 20 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک 20 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید