اپل روی یک مانیتور با چیپست A13 کار می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، بر اساس یک گزارش تازه که در سایت 9To5Mac منتشر شده، اپل در حال آزمایش یک مانیتور مجهز به چیپست A13 است. گفته می گردد این چیپست مجهز به موتور عصبی قرار است به اسم کارت گرافیک جداگانه موسوم به eGPU انجام وظیفه کند.

اپل روی یک مانیتور با چیپست A13 کار می نماید

در این گزارش آمده که بهره گیری یک مانیتور از پردازنده و پردازنده گرافیکی به سیستم های مک یاری می نماید که بدون استفاده از تمام منابع چیپست داخلی سیستم، گرافیک جذابی را برای کاربران ارائه کند. اپل با ترکیب توان چیپست سیستم و چیپست درون مانیتور می تواند عملکرد بهتری را برای پردازش های گرافیکی سنگین به ارمغان بیاورد.

باید خاطرنشان کنیم در سال 2016 هم شایعه هایی مبنی بر کوشش اپل برای ساخت یک مانیتور مجهز به کارت گرافیک منتشر شد ولی این محصول هیچ وقت به دست کاربران نرسید. در حقیقت Pro Display XDR اولین مانیتور ساخت اپل محسوب می گردد که به طور جداگانه در سال 2019 راهی بازار شد و این مانیتور هم فاقد پردازنده گرافیکی است.

به گفته منابع سایت 9To5Mac، احتمالا این مانیتور مجهز به چیپست A13 به اسم جانشین Pro Display XDR راهی بازار می گردد حتی این احتمال وجود دارد که اپل برای نسخه نهایی آن از چیپست بهتری نسبت به A13 استفاده کند. بعلاوه به تازگی شایعه هایی مبنی بر کوشش اپل برای ساخت یک مانیتور مقرون به صرفه تر منتشر شده که گویا ارتباطی با این نمونه مجهز به چیپست داخلی ندارد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1759

به "اپل روی یک مانیتور با چیپست A13 کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل روی یک مانیتور با چیپست A13 کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید