اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به کوالالامپور مالزی

به گزارش مجله پارمیسفان، مسافرت به کوالالامپور همواره مورد اقبال و عنایت هر مسافری است که هم می خواهد مسافرتی راحت و آسان داشته باشد و هم هزینه سفرش معقول و خوب باشد. اما ما مسافران امروزی، در زندگی های عادی خود هم بدجور به این عادت نموده ایم که حتی در شهر محل زندگی خودمان هم از موبایل و اپلیکیشن های داخلش برای راحتی و در دسترس بودن انواع خدمات شهری که بسیار هم گسترده هستند، استفاده نماییم! جالب این است که این توقع ما حتی در هنگام سفر هم پابرجا است. بیایید در نظر بگیریم که شما قصد سفر به پایتخت مالزی را دارید و می خواهید بدانید که در این سفر، اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور چه برنامه هایی هستند؟ پس در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، با بهترین اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور آشنا شوید.

اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به کوالالامپور مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

همچنین، اگر که قصد سفر به شهر کوالالامپور را دارید؛ راهنمای سفر به کوالالامپور را در مجله خبرنگاران مطالعه بفرمایید.

اپلیکیشن راهنمای مسافرتی در سفر به مالزی تریپوسو | Malaysia Travel Guide by Triposo

یکی از بهترین و جامع ترین برنامه های هوشمند برای اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور بدون شک، اپلیکیشن تریپوسو (Triposo) است. درباره این برنامه خیلی خلاصه و کاربردی می توانیم بگوییم که خدمات و برنامه های بسیاری در این برنامه به صورت یکجا جمع شده اند.

اگر مسافر کوالالامپور و یا اصلا هر کجای مالزی هستید با نصب این برنامه به راحتی می توانید تا از بهترین رستوران ها و غذاخوری ها، مراکز خرید و بازارها، بهترین مناطق و لوکیشن ها برای عکاسی، بهترین هتل ها، ایستگاه های مختلف حمل و نقل شهری و عمومی در شهرهای مختلف مالزی و علی الخصوص کوالالامپور، جاذبه ها و موزه ها و همچنین فعالیت های تفریحی که می توانید انجام دهید، راستاهای پیاده روی و جاذبه های شهری و بسیاری از مواردی که شما در سفر یادتان میافتد که ای کاش قبل از سفرتان از آن اطلاع پیدا می کردید را به صورت دسته بندی شده و یکجا ببنید.

این برنامه واقعا یک برنامه راهنمای سفر کامل در مالزی است و اطلاعاتش مرتبا از طرف سرور، به روز می شود و کمترین تغییرات در آن لحاظ می شود.

خوبی این برنامه این است که در زمانی که به اینترنت متصل شوید، اطلاعات در آن ذخیره می شود و شما می توانید حتی در زمانی که به اینترنت متصل نیستید نیز از آن استفاده نمایید.

  • نصب و دانلود این برنامه بر روی انواع گوشی های هوشمند میسر است.

اپلیکیشن یادگیری زبان مالایی | Learn Malay Phrasebook

حتما این برنامه را قبل از این که به کوالالامپو سفر کنید، بر روی گوشی هوشمند خود حال چه اندروید باشد و یا ios این برنامه بر روی آن قابل نصب است و کاملا با دستگاه موبایل شما هم خوانی دارد.

به هر حال خوب است که زمانی که مسافر پایتخت مالزی هستید، یکی از اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور که بر روی گوشی خود نصب می کنید برنامه ای باشد که شما را در این سفر در برقرار کردن ارتباط با مردم بومی یاری می نماید.

با استفاده از این برنامه به راحت ترین شیوه ممکن می توانید تا به صورت رایگان؛ عبارت، کلمات کلیدی، عبارات مخصوص برای شرایط اضطراری، عبارات مورد استفاده در هتل، رستوران، بیمارستان، جاذبه ها، اماکن عمومی و بسیاری از شرایط دیگر را در اختیار داشته باشید و بدون نگرانی خودتان را در شرایط و مکان های مختلف در سفرتان قرار دهید و اصلا اضطراب این که زبان مالایی را بلد نیستید را نداشته باشید. در این اپلیکیشن که در دسته ویجت سفر دسته بندی می شود، می توانید از وروردی زبان انگلیسی و خروجی زبان مالایی بهره ببرید.

ضمناً به یاد داشته باشید که باز کردن حساب کاربری و استفاده از این برنامه کاملا رایگان است اما اگر بخواهید خدمات ترجمه ان را گسترش بدهید باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید.

  • نصب و دانلود این برنامه بر روی همه گوشی های هوشمند میسر است.

اپلیکیشن سیتی ریل مپ کی .ال | City Rail Map - KL

این برنامه بیشتر در زمانی ارزش نصب کردنش بر روی گوشی شما برایتان روشن می شود که بخواهید به شیوه بک پکری به کوالالامپور سفر کنید.

در واقع برای رفت و آمد و همچنین حمل و نقل توسط وسیله های نقلیه مختلف در این شهر شما نیار به چندین و چند نوع از اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور در سفر به این شهر مدرن آسیایی دارید.

یکی از محتمل ترین گزینه های شما برای رفت و آمد در این شهر بدون شک استفاده از مترو است.

برنامه سیتی ریل مپ کی .ال که همان مخفف کوتاه شده کوالالامپور است و به زبان آشنای خودمان به معنای؛ نقشه راه آهن شهری کوالالامپور است، کامل ترین و جامع ترین نقشه مترو در کوالالامپور را به شما ارئه می دهد.

برای دانلود این برنامه تنها با 16 مگابایت اینترنت مصرف کنید و با کمترین بها در زمینه آن، از بهترین جاذبه های مالزی همچون برج های دو قلوی پتروناس بازدید نمایید.

البته در این نقشه هم می توانید تا مثلا آگاه شوید که از کدام ایستگاه به مراکز خرید، جاذبه ها، کافه و رستوران ها و بسیاری از اماکن دیگر بروید.

توجه کنید! اگر نتوانستید این برنانه را بر روی گشوی خود نصب کنید به جای آن از گوگل پلی برنامه مالزیا ریل مپز (Malaysia Rail Maps) را نصب کنید. یا حتی می توانید تا گوگل مپز (Google Maps) خود را به روز رسانی نموده و موقعیت خود را بر روی شهر کوالالامپور ثابت نموده و به این صورت از موقعیت خود و ایستگاه های مختلف آگاه شوید.

  • نصب و دانلود این برنامه کاملا رایگان و قابل نصب بر روی همه گوشی های هوشمند است.

اپلیکیشن تبدیل نرخ XE | XE Currency App

بی تعارف! اعتماد کردن در زمینه های نقدی و پولی در سفر و یک موقعیت ناشناخته بسیار سخت است و در این جور مواقع است که همواره هر مسافری به این فکر می نماید که نکند که کم و زیادی رخ بدهد!

برای این که از این وسواس فکری نجات پیدا کنید در سفر به این شهر یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور قطع به یقین، اپلیکیشن تبدیل نرخ XE است.

در واقع شما با این روش و تنها وارد کردن اعداد درشت و به کار گیری مبدل های این برنامه، هر چیزی را به نرخ روز واحد پولی مالزی در هر گوشه ای از آن و نه تنها در پایتخت آن، از ان بهره مند شوید.

در این برنامه می توانید حتی ارز دنیای را هم مبدل کنید.

  • نصب و دانلود این برنامه بر روی گوشی هوشمند شما کاملا رایگان و میسر است.

اپلیکیشن کی کی دی | KKday

می خواهید در سفرتان به کوالالامپور با استفاده از تورها و برنامه های شهری به جاذبه گردی و شناخت این شهر بپردازید، قطعا ما نصب برنامه کی کی دی را به شما پیشنهاد می کنیم!

با نصب این برنامه از سری برنامه های اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور در سفر به این شهر می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف این برنامه که به شما برای پیدا کردن تور مناسب یاریتان می نماید، به راحتی از تورهایی که با سلایق و نیازهایتان همخوانی دارند اطلاع پیدا کنید و با استفاده از این برنامه یا آن ها را رزرو کنید و یا اگر حساب بانکی بین المللی دارید، درجا خرید درون برنامه ای انجام دهید.

ضمناً باید این را بدانید که اگر از این برنامه بهره ببرید، شامل تخفیفات ویژه هم خواهید شد.

  • نصب و دانلود این برنامه رایگان است و هم بر روی گوشی های اندروید و ios قابل نصب است.

اپلیکیشن اوبر | Uber

برای رفت و آمدهای درون شهری در کوالالامپور تنها کافی است که با نصب یکی از برنامه های درخواست آنلاین تاکسی و ماشین، در عرض تنها چند دقیقه نزدیک ترین سفیر این برنامه را پیدا کنید و سپس راستا و سفر درون شهری خود را شروع کنید.

با این که در کوالالامپور برای مسافران و گردشگران هم به راحتی این امکان وجود دارد که ماشین اجاره نمایند و خودشان به راستاهای مختلف بروند اما پیشنهاد می کنیم که از اپلیکیشن Uber از سری اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور بهره ببرید و به راحتی و با هزینه ای غیر قابل مقایسه نسبت به اجاره ماشین شخصی، راستا مورد نظر خود را در شخصی ترین و راحت ترین حالت ممکن؛ بپیمایید.

در واقع این برنامه و برنامه هایی شبیه به آن در کوالالامپور و مالزی برای جایگزین کردن این روش به جای شکل سنتی اجاره ماشین شخصی، فعالیت می نمایند.

این برنامه کاملا رایگان است و هم می توانید پرداخت درون برنامه ای و آنلاین برای وجه سفر خود داشته باشید و هم می توانید پس از رسیدن به مقصد هزینه سفر خود را پرداخت نمایید.

ضمناً، اوبر یکی از معروف ترین برنامه های درخواست آنلاین تاکسی در دنیا است.

از دیگر برنامه های شبیه به این برنامه که به عنوان اپلیکیشن های کاربردی در کوالالامپور می توانید دانلود و نصب کنید، Grab Car & Taxi است.

  • نصب و دانلود این برنامه بر روی همه گوشی های هوشمند رایگان و میسر است.

اپلیکیشن GoCar

بالاتر درباره اوبر گفتیم که این برنامه دقیقا در مقابل برنامه ها و روش هایی قرار می گیرد که در آن افراد به صورت سنتی مجبور به اجاره ماشین می شوند و هزینه زیادی را در سفر خود متقبل می شوند!

استارت آپ های مالزیایی در تصحیح این امر اقدام به این نموده اند که برنامه ای را بسازند که افرادی که به هر دلیلی تمایل دارند که در سفر به این شهر راننده خودشان باشند، هم این امکان را داشته باشند و هم با اجاره زورانه و آموزش های لازم، هم کیفیت کار و هم هزینه آن بسیار برایشان کمتر شود.

خیلی راحت می توانید با نصب این برنامه، ماشین مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب نموده و سپس با انجام یک سری تشریفات که آن هم در گوشی موبایلتان صورت می گیرد، به راحتی ماشین خود را داشته باشید.

از خوبی های این برنامه از سری اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور این است که به جز این که تنها ضروری است که شما گواهینامه معتبر و بین المللی رانندگی داشته باشید، با استفاده از دفترچه راهنما و یا پستیبانی به شما آموزش هایی هم می دهند.

  • نصب و دانلود این برنامه بر روی همه گوشی های هوشمند رایگان و میسر است.

علاوه بر آن هم اگر این برنامه بر روی گوشی شما انجام نشد، از وب سایت آنلاین این برنامه نیز می توانید بهره ببرید و دقیقا همان استفاده ای را ببرید که در اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور در GoCar خواهید برد.

اپلیکیشن Catch That Bus

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که هوادار جا به جایی با اتوبوس هستید، قطعا باید این برنامه را از سری برنامه های اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور در مالزی نصب نمایید.

با نصب این برنامه به راحتی می توانید تا از برنامه های سفر اتوبوس های شهری هم در کوالالامپور و هم حتی در سنگاپور آگاه شوید.

در این برنامه حتی این امکان برای شما موجود است که به سریع ترین شکل ممکن و البته بسیار ساده اتوبوس های شهری و حتی اتوبوس های توریستی را پیدا نمایید.

توجه داشته باشید که اگر از این برنامه بهره ببرید، به راحتی می توانید تا از امکان رزرو و خرید بلیط آن هم با تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

  • نصب و دانلود این برنامه بر روی همه گوشی های هوشمند رایگان و میسر است.

اپلیکیشن OFFPEAK

با نصب این برنامه از سری برنامه های اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور می توانید از منوی روز رستوران ها، کافه ها، غذاخوری ها، فروشگاه های خرده فروشی، سالن های زیبایی و سلامتی، مراکز ورزشی، استخرها و در کل خدمات مختلف آگاه شوید و حتی به آن ها سفارش آنلاین هم بدهید.

با استفاده از این برنامه که هم امکان خرید درون برنامه ای و هم پرداخت در محل را دارید، می توانید در حالی که به دیگر کارهایتان رسیدگی می نمایید، خریدتان را به راحتی انجام دهید و یا وقت امور زیبایی خود را به سادگی هر چه تمام تر انجام دهید.

ضمناً، اگر پرداخت هزینه خرید خود را داخل برنامه انجام دهید می توانید که از تخفیفات ویژه هم برخوردار شوید.

  • نصب و دانلود این برنامه بر روی همه گوشی های هوشمند رایگان و میسر است.

برای آشنا شدن با بهترین رستوران های حلال در کوالالامپور این مطلب را بخوانید.

امیدورایم در سفر به کوالالامپور بتوانید از این اپلیکیشن ها نهایت استفاده را داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 209

به "اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به کوالالامپور مالزی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید