انگلیس محدودیت صدور ویزا برای اتباع چینی را لغو می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: انگلیس میخواهد به منظور گسترش همکاری ها و روابط مالی و تجاری با چین، صدور ویزا برای اتباع چینی را تسهیل نموده و موانع و محدودیت های فعلی را لغو کند.

انگلیس محدودیت صدور ویزا برای اتباع چینی را لغو می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ جورج اسبورن وزیر دارایی انگلیس که در راس یک هیات تجاری به چین سفر نموده است، تاکید نمود، دولت انگلیس صدور ویزا برای اتباع چینی را آسان تر از قبل خواهد نمود تا این مساله موجب ارتقای سطح همکاری های مالی و تجاری دو کشور گردد.

وی توضیح داد، تسهیل صدور ویزا برای اتباع چینی این امکان را فراهم خواهد نمود تا هر سال صدها هزار چینی به انگلیس سفر نمایند. این مساله بی شک به نفع صنعت توریسم و کسب و کار در انگلیس خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزیر دارایی انگلیس، توریست های چینی که به اتحادیه اروپا سفر می نمایند از این پس دیگر نیازی به ارائه درخواست جداگانه برای دریافت ویزای سفر به انگلیس ندارند.

تجار و بازرگانان چینی نیز می توانند از تسهیلات صدور سریع ویزا برای سفر به انگلیس استفاده نموده و ویزای این افراد به جای یک هفته در مدت 24 ساعت آماده و صادر خواهد شد.

انگلیس سال گذشته 210 هزار ویزا برای اتباع چینی صادر نموده و این مساله 300 میلیون پوند معادل 480 میلیون دلار برای اقتصاد انگلیس سود و درآمد در پی داشته است.

اسبورن در سخنانی در یک دانشگاه چینی تاکید نمود، این سفر گام بزرگ دیگری برای ارتقای روابط دو کشور است و بر این نکته تاکید دارد که هیچ کشوری در غرب بیشتر از انگلیس برای سرمایه گذاری فضای باز و آزادی ندارد.

وی اضافه کرد، بعضی ها در غرب نگران افزایش رشد و قدرت مالی چین هستند. آنان فکر می نمایند دنیا مانند یک کیک است که هرچه سهم چین از آن بیشتر گردد سهم آنان از کیک کمتر خواهد شد.

وزیر دارایی انگلیس توضیح داد، من کاملا این نظریه ناامید نماینده را رد می کنم. اگر ما کیک بزرگتری درست کنیم آنگاه همه مردم ما می توانند از آن بهره مند شوند. من نمی خواهم اقتصاد ما در برابر پیشرفت مالی شما بایستد بلکه می خواهم انگلیس نیز در پیشرفت و رشد مالی شما سهیم باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 411

به "انگلیس محدودیت صدور ویزا برای اتباع چینی را لغو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس محدودیت صدور ویزا برای اتباع چینی را لغو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید