انتقاد از عملکرد بازیکنان مس کرمان

به گزارش مجله پارمیسفان، خوشه طلایی بعد از حذف از جام حذفی در دیدار خارج از خانه برابر مس کرمان به یک تساوی ارزشمند دست یافت.

انتقاد از عملکرد بازیکنان مس کرمان

به گزارش خبرنگاران، شاگردان محسن عاشوری که عملکرد پیروزی طی هفته های اخیر لیگ دسته اول داشتند، در هفته هفتم برابر مس به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مس کرمان که بعد از شکست مقابل سرخپوشان پاکدشت، طی سه هفته اخیر با یک پیروزی و دو تساوی در جهت بازگشت به جدول قرار داشت، در این دیدار با سود بردن از امتیاز میزبانی بارها دروازه خوشه طلایی را مورد هدف قرار داد اما در نهایت به گل رجحان دست نیافتند. در نیمه اول این دیدار یک اتفاق جالب توجه رخ داد و حسین شنانی توپ برگشتی در محوطه شش قدم خوشه طلایی که به تیرک دروازه برخورد نموده بود را با ضربه دست به گل تیمش تبدیل کرد که داور بازی (رحیم زاده) با تصمیمی درست آن را مردود اظهار داشت. مس کرمان اکنون با دستیابی به تک امتیاز این بازی با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول واقع شده است و با صدر جدول اختلافی 6 امتیازی را شکل داده است.

خوشه طلایی نیز که در آستانه شگفتی سازی در جام حذفی قرار داشت و در جام حذفی با دو گل از شاهین پیش افتاده بود، در نهایت در ضربات پنالتی مقابل حریف لیگ رجحان خود باخت. آنها اما در بازگشت به لیگ دسته اول عملکرد پیروز خود را تداوم بخشیده اند و با تساوی مقابل مس کرمان به پانزدهمین امتیاز این فصل خود رسیدند و اکنون با توجه به تفاضل گل در رده دوم جدول حاضر شده اند.

در سرانجام این دیدار طرفداران مس کرمان علیه بعضی بازیکنان این تیم و همچنین مجتبی حسینی شعار سر دادند و نسبت به عملکرد آنها در نتیجه گیری اعتراض کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 510

به "انتقاد از عملکرد بازیکنان مس کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از عملکرد بازیکنان مس کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید