انتشار نخستین تصاویر از گوشی نو وان پلاس پیش از رونمایی رسمی، عکس

به گزارش مجله پارمیسفان، دیجیاتو نوشت: ظاهراً چیزی تا رونمایی رسمی از وان پلاس نورد 3 نمانده است و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود؛ چرا که شاهد انتشار رندرهای رسمی این گوشی هوشمند هستیم.

انتشار نخستین تصاویر از گوشی نو وان پلاس پیش از رونمایی رسمی، عکس

وان پلاس نورد 3 روزبه روز به معرفی رسمی نزدیک تر می گردد. از معرفی وان پلاس نورد 2 حدود دو سال می گذرد و کاربران به شدت مشتاق عرضه نسل سوم گوشی های این سری هستند. گزارش ها نشان می دهند که نورد 3 از طراحی مشابه وان پلاس نورد CE 3 Lite بهره خواهد برد؛ بنابراین با طراحی ناآشنایی روبرو نیستیم.

وان پلاس نورد 3 در این رندرها به رنگ سبز و مشکی نمایش داده شده است. روی قاب پشتی این گوشی ماژول دوربین به شکل دو حلقه مجزا از هم تعبیه شده که مجموعاً شامل سه دوربین می گردد. جالب اینکه کنار هر دو حلقه ماژول دوربین فلش LED تعبیه شده است که موجب ایجاد روشنایی بیشتر می گردد. لوگوی وان پلاس نیز در مرکز قاب پشتی خودنمایی می نماید.

فریم نسل تازه وان پلاس نورد از ترند طراحی روز پیروی می نماید و کاملاً تخت است. این ویژگی سبب القای حس بهتری حین کارکردن با گوشی خواهد شد. احتمالاً جنس این فریم پلاستیکی باشد. براساس این تصاویر، به نظر می رسد که چینی ها حسگر اثرانگشت وان پلاس نورد 3 را با دکمه پاور آن ادغام نموده باشند. خبر خوب اینکه دکمه سایلنت معروف وان پلاس هنوز روی این گوشی حضور دارد.

این گوشی از نمایشگری با حاشیه های نازک و باریک بهره می برد و بالای آن نیز شاهد قرارگیری حفره ای برای میزبانی از دوربین سلفی تکی آن هستیم. ازجمله مشخصات فنی احتمالی این دستگاه می توان به نمایشگر 120 هرتزی امولد، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی و چیپ مدیاتک دایمنسیتی 9000 اشاره نمود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2285

به "انتشار نخستین تصاویر از گوشی نو وان پلاس پیش از رونمایی رسمی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نخستین تصاویر از گوشی نو وان پلاس پیش از رونمایی رسمی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید