امروز مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی سرانجام می یابد

به گزارش مجله پارمیسفان، فرصت ثبت درخواست دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1402-1401 امروز 31 اردیبهشت پایان می یابد.

امروز مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی سرانجام می یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول 1402-1401 از 20 فروردین ماه 1401 فعال شده است و دانشجویان تا امروز 31 اردیبهشت 1401 فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا اقدام کنند.

ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا های انتقال و میهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه اینترنتی انتقال و مهمانی و با رعایت شرایط مصوب مطابق آیین نامه های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف و در بازه های زمانی اعلامی صورت می گیرد.

جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول 1402-1401

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده است در صورتیکه سامانه در برخی دانشگاه ها فعال نباشد، پذیرش هرگونه مکاتبه و یا ارجاع دانشجو به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا میهمانی خارج از سامانه مذکور، در مرکز خدمات آموزشی امکان پذیر نیست.

انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ممنوع است و تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی(Ph.D.) انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2109

به "امروز مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید