اقدام قطری ها به نفع رقیب تیم ملی فوتبال ایران! ، سلاح پنهان آمریکا در جام جهانی پیدا شد! (تور قطر)

به گزارش مجله پارمیسفان، افشاگری یک منبع خبری درخصوص تعویض چمن ورزشگاه های قطر در آستانه جام جهانی خبرساز شد.

اقدام قطری ها به نفع رقیب تیم ملی فوتبال ایران! ، سلاح پنهان آمریکا در جام جهانی پیدا شد! (تور قطر)

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از بولاویپ، در حالی که تقریبا دو ماه تا شروع جام دنیای به جای مانده است، خبر خوب برای همه هواداران فوتبال آمریکا این است که علاوه بر داشتن بازیکنانی مثل کریستین پولیشیچ از چلسی، وستون مک کنی از یوونتوس، زک استفن از میدلزبورو و رینا از بوروسیا دورتموند، این تیم در جام دنیای 2022 قطر یک سلاح مخفی خواهد داشت.

  • 5 بازیکن خطرناک ایران از دید سایت انگلیسی | مراقب ستاره ترسناک، مسی ایرانی و محمد صلاح تازه باشید!

چمن ساخت آمریکا در قطر 2022

طبق اطلاعات ESPN، یک منبع فاش کرد که تقریباً دو ماه قبل از افتتاحیه این رویداد، برگزارکنندگان جام دنیای اقدام به برداشتن چمن از تمام استادیوم ها خواهند کرد و قرار است یک چمن با کیفیت بهتر که ساخت آمریکاست جایگزین آنها گردد.

بذر آمریکایی با فرآیند کشت در گرجستان مورد تایید فیفا نهاده شد و به عنوان سطح چمن در تمام استادیوم ها و زمین های تمرینی 32 تیم ملی که به جام دنیای خواهند رفت استفاده می گردد.

کیفیت این چمن آمریکایی به وسیله دیوید گراهام، مسئول استادیوم های جام دنیای مورد ارزیابی نهاده شد. او به ESPN گفت: چمن آمریکایی امکان بازی فیزیکی تری به شما می دهد و با آب و هوا و شرایط در قطر سازگار است.

تمام استادیوم های قطر که جام دنیای در آنها برگزار می گردد، از فناوری خنک کننده پیشرفته برخوردار خواهند بود که فضایی ایده آل برای بازی و تماشای مسابقات فوتبال ایجاد می نماید.

استادیوم هایی که آمریکا در جام دنیای قطر در آنها به میدان می رود

پس از حذف از دور انتخابی جام دنیای قبلی در روسیه و شکستن روند 7 صعود پیاپی به جام دنیای، ایالات متحده با تیمی پر از بازیکنان خوب در برترین لیگ های دنیا در قطر 2022 حضور خواهد داشت. آمریکا در دور گروهی رقابت ها با تیم های انگلیس، ولز و ایران هم گروه شده است که همگی رقبای بسیار قدرتمندی هستند.

اولین بازی آمریکا در جام دنیای در استادیوم احمد بن علی مقابل ولز شروع می گردد، در ادامه این تیم برابر انگلیس در استادیوم ال بیت به میدان می رود و در سومین ملاقات مقابل ایران در استادیوم الثومه قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2163

به "اقدام قطری ها به نفع رقیب تیم ملی فوتبال ایران! ، سلاح پنهان آمریکا در جام جهانی پیدا شد! (تور قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام قطری ها به نفع رقیب تیم ملی فوتبال ایران! ، سلاح پنهان آمریکا در جام جهانی پیدا شد! (تور قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید