افزایش سقف تعداد ویزیت سونوگرافی کیفیت کار را کاهش می دهد

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انجام سونوگرافی در مراکز مربوط به تامین اجتماعی برای بیمه شدگان این سازمان رایگان است، گفت: اگر بخواهیم تعداد ویزیت های سونوگرافی را افزایش دهیم کیفیت کار کاسته می گردد.

افزایش سقف تعداد ویزیت سونوگرافی کیفیت کار را کاهش می دهد

محمود فروزنده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیمه تامین اجتماعی 70 درصد تعرفه دولتی را تحت پوشش قرار داده و اگر پرونده فرد بیمار مربوط به بستری در بیمارستان باشد، این بیمه 90 درصد تعرفه دولتی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

وی اضافه نمود: به عنوان مثال اگر تعرفه خصوصی یک سونوگرافی ‭‭100‬‬ هزار تومان و تعرفه دولتی آن 50 هزار تومان باشد، کلیه بیمه ها اعم از تامین اجتماعی 70 درصد تعرفه دولتی و 50 درصد تعرفه خصوصی را متقبل می شوند.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هر سونوگرافی به طور متوسط باید برای ویزیت هر فرد 10 الی 15 دقیقه وقت صرف کند، گفت: با احتساب این زمان در هر ساعت حدود پنج بیمار ویزیت می گردد و اگر بخواهیم تعداد ویزیت های سونوگرافی را افزایش دهیم کیفیت کار کاسته می گردد.

فروزنده با بیان اینکه انجام سونوگرافی در مراکز مربوط به تامین اجتماعی برای بیمه شدگان این سازمان رایگان است، اعلام نمود: هزینه سونوگرافی های سه بعدی و داپلر به صورت آزاد حساب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1351

به "افزایش سقف تعداد ویزیت سونوگرافی کیفیت کار را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سقف تعداد ویزیت سونوگرافی کیفیت کار را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید