اجرای طرح ملی نذرآب 4در نواحی جنوب شرقی کرمان

به گزارش مجله پارمیسفان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی نذرآب در چهارمین سال متوالی در شهرستان های فهرج و نرماشیر با مشارکت استان های کهگیلیویه و بویر احمد، اردبیل و گیلان اطلاع داد.

اجرای طرح ملی نذرآب 4در نواحی جنوب شرقی کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛رضا فلاح بااشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح ملی نذرآب در شهرستان های نرماشیر و فهرج اعلام کرد: در تابستان امسال این طرح با مشارکت و همکاری استان های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و گیلان برگزار خواهد شد.

فلاح، با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی اضافه کرد:این برنامه در راستای ارتقای سطح سلامت آب شرب و برطرف مسائل زیستی خانوار های منطقه ها محروم در شهرستان های فهرج و نرماشیر که با خشکسالی روبرو هستند اجرا می گردد.

وی با اشاره توزیع بسته های غذایی و بهداشتی اعلام نمود:به منظور ارتقای سطح سلامت آب شرب و برطرف مسائل زیستی خانوارهای منطق محروم این طرح علاوه بر تامین آب آشامیدنی، سه محور اصلی سلامت، بهداشت و معیشت را پوشش می دهد.

وی بااشاره به حضور تیم پیشرو وارزیاب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان نرماشیر اضافه کرد:طبق ارزیابی ها و اطلاعات جمع آوری شده از شهرستان نرماشیر،این طرح در روستاهای چهل تخم،سید اباد،دشت اباد،حسین آباد درختی و اسعدیه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اضافه کرد:خیرین نیکوکار جهت همراهی و واریز وجه نقد می توانند به وسیله کد دستوری #34*112*وشماره حساب5294949404(بانک ملت) جمعیت هلال احمر ما را کمک نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1746

به "اجرای طرح ملی نذرآب 4در نواحی جنوب شرقی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ملی نذرآب 4در نواحی جنوب شرقی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید