اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری از اجرای این طرح هم زمان با سراسر کشور اطلاع داد و گفت: این طرح با هدف کنترل شیوع کرونا ویروس از هشتم فروردین ماه اجرا می گردد.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

جعفر مردانی هفتم اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری هم زمان با سراسر کشور اطلاع داد و اظهار کرد: این طرح با هدف کاهش تماس افراد، حذف تجمعات، کاهش ترددهای غیرضروری برای کنترل شیوع کرونا ویروس از هشتم فروردین ماه اجرا می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: از تاریخ اجرای این طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با شدت بیش تری انجام و از ورود افراد غیر بومی به استان و شهرستان ها جلوگیری می گردد، اگر خودرویی اصرار بر ورود به استان را داشته باشد خودروی شخص به مدت یک ماه توقیف و ملزم به پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی است.

وی با توصیه به مسافران حاضر در چهارمحال و بختیاری، گفت: این افراد هرچه سریعتر استان را ترک نمایند تا در روزهای آینده برای آن ها مسئله ای به وجود نیاید، همچنین هم استانی ها نیز از ترددهای غیرضروری به سایر شهرستان ها نیز خودداری نمایند.

مردانی تأکید کرد: تمامی مدارس، بوستان ها، مراکز تفریحی توریستی، هتل ها، مهمانپذیرها، مکان های ورزشی، اصناف غیرضروری، تجمعات رسمی و غیررسمی و ... تا انتها اجرای طرح فاصله گذاری هم چنان در چهارمحال و بختیاری تعطیل است.

سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: جابجایی مسافران بین شهرستانی تنها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام می گردد.

وی اعلام نمود: فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، داروخانه ها، مراکز عرضه محصولات بهداشتی، مواد پروتئینی، میادین میوه و تره بار، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز توزیع مایحتاج عمومی مردم، مراکز تعمیر خودرو و وسایل منزل در این ایام بدون تعطیلی به مردم خدمات ارائه می دهند.

مردانی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری جزو 5 استان برتر در اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس است و حدود 83 درصد مردم در این طرح شرکت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 942

به "اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید