آلفابت، برند فیت بیت را خریداری کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، شرکت آلفابت با خریداری کلیه سهام ساعت های هوشمند فیت بیت از این پس بودجه بیشتری را به Wear OS اختصاص می دهد.

آلفابت، برند فیت بیت را خریداری کرد

به گزارش خبرنگار ، پس از آن که دست بند و ساعت هوشمند Fitbit در سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی گردید، شرکت های بسیاری برای خرید سهام آن ابراز تمایل کردند. در صدر فهرست خریداران شرکت مادر گوگل (آلفابت) قرار داد. خاتمه و پس از رایزنی های بسیار این شرکت پیروز شد سهام فیت بیت را با ارزش 2.1 میلیارد دلار خریداری کند.

بازگشت ساعت هوشمند Moto 360 + تصاویر

شرکت آلفابت میخواهد سهام خریداری فیت بیت را به صورت عمومی در بورس آمریکا عرضه کند. هر سهم این شرکت با قیمت 7.1 دلار قابل خریداری است. کارشناسان پیش بینی می نمایند ارزش سهام فیت بیت در مدت بسیار کوتاهی رشد نموده و سود کلانی را نصیب سهام داران کند. گوگل خرید فیت بیت را فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری هرچه بیشتر بر روی سیستم عامل Wear OS دانسته است.

خریداری سهام شرکت فیت بیت از سوی گوگل

یکی از مدیران ارشد گوگل گفت: امروزه رقابت بسیار گسترده ای بین شرکت های فناوری در زمینه گجت های پوشیدنی وجود دارد و ما به دنبال این هستیم که بخش اعظمی از بازار مصرف را به تولیدات خود اختصاص دهیم. هر چند سیستم عامل Wear OS در مقایسه با بعضی از سیستم عامل های اختصاصی ساعت هوشمند عملکردی بسیار بهتر دارد و ارتقاء آن موجب افزایش بیش از گذشته کاربران خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه صحبت های خود گفت: کاربران ساعت های هوشمند فیت بیت نباید هیچ گونه نگرانی از بابت شکسته شدن حریم شخصی خود داشته باشند. مهندسان گوگل ضمن حفظ امنیت صاحبان این ساعت های هوشمند، توانایی های آن را ارتقاء می دهند. فیت بیت تا کنون بیش از 100 میلیون ساعت هوشمند در کشور های مختلف دنیا به فروش رسانده است و گجت های هوشمند این شرکت با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS هماهنگی دارد.

هماهنگی این ساعت با پرطرفدارترین سیستم عامل های دنیا موجب می گردد که کاربران بتوانند به طور هم زمان از قبلیت های دستیار صوتی سیری و گوگل بهره مند شوند. گفتی است گوگل در اوایل امسال میلادی بخش اعظمی از سهام شرکت فسیل را خریداری نموده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 605

به "آلفابت، برند فیت بیت را خریداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلفابت، برند فیت بیت را خریداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید