iFixit پیچیدگی های مجیک کیبورد را آشکار کرد

به گزارش مجله پارمیسفان، کاور کیبورد دار در نگاه اول یک وسیله جانبی کاملاً پیش پا افتاده به نظر می رسد که از چندین دکمه، پدهای فشاری و لوازم الکترونیکی تشکیل شده است. سایت iFixit مجیک کیبورد آیپد پرو 2020 را از زیر پرتوهای ایکس عبور داده و تصاویر آن را منتشر کرده که با تماشای آن ها می توان فهمید درون این وسیله جانبی برخلاف تصورات پیچیدگی های زیادی دارد.

iFixit پیچیدگی های مجیک کیبورد را آشکار کرد

iFixit می گوید تصاویر X-Ray، مجیک کیبورد آیپد پرو جدید را فراتر از یک وسیله جانبی جلوه می دهند و بدون نگاه کردن به برچسب قیمت 330 دلاری نمی توان به جانبی بودن آن پی برد. iFixit می گوید آن ها در گذشته مجیک کیبوردهای دیگری را هم کالبدشکافی کرده اند و با پیچیدگی های این محصول آشنایی دارند، اما تا به امروز به ندرت با این حجم از قطعه در این وسیله روبرو شده اند.

یکی از جالب ترین قسمت های مجیک کیبورد، ترک پد است. به گفته سایت یاد شده طراحی ترک پد در مجیک کیبورد جدید دگرگون شده و با ترک پد مک بوک ها که دکمه فیزیکی ندارند و با استفاده از بازخوردهای لمسی کلیک ها را شبیه سازی می کنند، فرق می کند.

همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید به نظر می رسد چندین دکمه فیزیکی مجزا زیر ترک پد مجیک کیبورد قرار گرفته اند که فشارهای انگشت کاربر را جذب می کنند:

به گفته iFixit درون مجیک کیبورد جدید آنقدر پیچیدگی دارد که از بسیاری از لپ تاپ ها هم پیچیده تر به نظر می رسد. یکی دیگر از قسمت های جالب توجه این وسیله، بکارگیری دو فنر در لولاها است.

اپل باری دیگر از تعداد زیادی آهنربا در کاور کیبورددار خود استفاده کرده تا کار کردن با آن حس محکم بودن و پایداری را به کاربر القا کند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، چندین آهنربای کوچک پیرامون حفره دوربین قرار گرفته اند:

iFixit می گوید به زودی مجیک کیبورد جدید را کالبدشکافی می کند تا اسرار درون آن را بیشتر فاش کند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1039

به "iFixit پیچیدگی های مجیک کیبورد را آشکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "iFixit پیچیدگی های مجیک کیبورد را آشکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید