3 ستاره ملی پوش پرسپولیس چگونه به الهلال رسیدند؟

به گزارش مجله پارمیسفان، دو ستاره پرسپولیسی تیم ملی با استراحت مناسب در تیم ملی به بازی حساس با الهلال رسیدند، اما وحید امیری با حداکثر خستگی به اردوی سرخ ها برگشته است

3 ستاره ملی پوش پرسپولیس چگونه به الهلال رسیدند؟

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی ایران در حالی دو بازی دیگر در مرحله مقدماتی جام جهانی را پشت سر گذاشت که بازی با کره جنوبی، تنها چهار روز پیش از جدال سرنوشت ساز پرسپولیس - الهلال برگزار گردید و همین موضوع نگرانی کادرفنی سرخپوشان برای آمادگی بازیکنان این تیم را افزایش داده بود.

حال نکته جالب این است که اسکوچیچ در 180 دقیقه ملاقات برابر امارات و کره جنوبی به ترابی بازی نداد تا ستاره پرسپولیس بدون حضور در میدان به اردوی تیم باشگاهی اش ملحق گردد.

در بازی با کره جنوبی البته اسکوچیچ تصمیم داشت که از او بهره ببرد اما دیر به فکر تعویض افتاد و در نهایت ترابی از روی نیمکت بازی را دیدن کرد.

مهدی ترابی که روی 8 گل آسیایی پرسپولیس تاثیرگذار بوده، در آخرین بازی رسمی سرخپوشان پیروز شد گل رجحان برابر استقلال تاجیکستان را بزند و حالا با شرایط بدنی مطلوب، به ریاض می رود و یحیی امیدوار است او دوباره برای رجحان سرخپوشان نقش آفرینی کند.

سرلک هم به جز چند دقیقه بیشتر دقایق بازی های اخیر تیم ملی نیمکت نشین بود و تنها دقایقی کوتاه به جای احمد نوراللهی به میدان رفت.

وحید امیری مهره ثابت اسکوچیچ اما در هر دو مسابقه نهایت دوندگی را داشت و در پست های مختلف به تیم ملی یاری کرد. حالا یحیی باید دنبال ریکاوری این بازیکن مهم خود برای بازی با الهلال باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1880

به "3 ستاره ملی پوش پرسپولیس چگونه به الهلال رسیدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ستاره ملی پوش پرسپولیس چگونه به الهلال رسیدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید