مدعیان قهرمانی لیگ از نظر یک پیشکسوت، علت افزایش انگیزه بازیکنان

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی برگزار گردید که تیم استقلال با رجحان یک بر صفر برابر ذوب آهن همچنان موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کرد و تیم های پرسپولیس و سپاهان در رده های دوم و سوم ایستادند.

مدعیان قهرمانی لیگ از نظر یک پیشکسوت، علت افزایش انگیزه بازیکنان

حمید استیلی سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کیفیت لیگ سال جاری گفت: با شروعی که تیم ها در نیم فصل دوم داشتند به نظرم ادامه لیگ جذابتر هم خواهد شد. یکی از دلایل این جذابیت این است که تغییر مربیان در نیم فصل اول کم رقم خورد و بیشتر تیم ها ثبات داشتند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: وقتی تیم ها روی نیمکت ثبات دارند طبیعی است که شرایط بازیکنان هم بهتر خواهد شد و طرفین می توانند با شناخت بیشتر از تفکرات یکدیگر کار را جلو ببرند.

استیلی با اشاره به قرار گرفتن فوتبال ایران در سال منتهی به جام جهانی گفت: این موضوع انگیزه بازیکنان را برای حضور در ترکیب تیم هایشان و نمایش تمام توانایی هایشان بیشتر می نماید تا در نهایت بتوانند نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب نمایند و جزو مسافران جام جهانی باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم ها را گزینه قهرمانی می دانید گفت: تیم های بالای جدول همگی برای قهرمانی شانس دارند. استقلال و سپاهان و پرسپولیس و حتی گل گهر و آلومینیوم هم می توانند جزو این گزینه ها باشند. با این حال باید تا چند هفته دیگر هم صبر کرد و دید شرایط تیم ها چه می گردد.

حمید استیلی در خاتمه گفت: سازمان لیگ باید برنامه مسابقات تا خاتمه فصل را اعلام کند تا تیم ها تکلیف شان را بدانند و بتوانند برای آماده سازی بازیکنانشان برنامه ریزی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2038

به "مدعیان قهرمانی لیگ از نظر یک پیشکسوت، علت افزایش انگیزه بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان قهرمانی لیگ از نظر یک پیشکسوت، علت افزایش انگیزه بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید