233 دستگاه خودرو شوتی در 5 ماه سال جاری در عسلویه توقیف شد

به گزارش مجله پارمیسفان، مهم ترین حوادث امروز (یازدهم شهریور سال 98) را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

233 دستگاه خودرو شوتی در 5 ماه سال جاری در عسلویه توقیف شد

به گزارش از، مهم ترین حوادث امروز (دوشنبه یازدهم شهریورسال 98) را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف 233 دستگاه خودرو شوتی در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف 233 دستگاه خودرو شوتی در پنج ماه ابتدای سال جاری و کشف انواع کالای قاچاق اطلاع داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، با کوشش ماموران انتظامی این شهرستان تعداد 233 دستگاه خودرو سبک فعال در جابه جایی کالای قاچاق با انجام عملیات های هدفمند توقیف و انواع کالای قاچاق فاقد مجوز کشف شده است.

او اضافه نمود: بخش عمده ای از کالا های قاچاق توقیفی شامل موادغذایی، پوشاک، تجهیزات الکترونیکی و قطعات یدکی خودرو بوده اس و طبق نظر کارشناسان محموله های کشف شده 32 میلیارد و 198 میلیون ریال ارزش اقتصادی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات و ساماندهی تسهیلات کالای ملوانی، تردد خودرو های شوتی حامل کالای قاچاق به حداقل کاهش یابد.

برخورد خودرو با کوه دو مصدوم بر جا گذاشت

انحراف از جهت و برخورد با کوه در جاده دیلم-بهبهان باعث شد دو سرنشین خودرو سمند مصدوم شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ساعت 3:32 بامداد امروز به امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای عامری در شهرستان دیلم اطلاع داده شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند بر اثر برخورد با کوه مصدوم شده اند.

غلامرضا حاجیانی اضافه نمود: امدادگران این پایگاه بلافاصله با آمبولانس راهی محل حادثه در کیلومتر 20 جاده دیلم-بهبهان شدند.

او ادامه داد: در این سانحه دو نفر مصدوم شده بودند که یک نفر سرپایی مداوا شد و مصدوم دیگر به بیمارستان بقیه الله اعظم دیلم انتقال یافت.

توصیه های پلیس فتا را جدی بگیرید

پلیس فتا استان بوشهر خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی مطلع باشند کارهایی مانند توهین، تهدید، انتشار تصاویر غیر اخلاقی و ... که در فضای حقیقی جرم تلقی می گردد در فضای مجازی نیز جرم است و اقدامات مجرمان قابل ردیابی است و با افراد متخلف طبق قانون برخورد می گردد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 436

به "233 دستگاه خودرو شوتی در 5 ماه سال جاری در عسلویه توقیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "233 دستگاه خودرو شوتی در 5 ماه سال جاری در عسلویه توقیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید