ییلی ؛ دره ای مملو از شکوفه های زردآلو در چین

به گزارش مجله پارمیسفان، وقتی صحبت از شکفتن شکوفه ها و زیبایی آنها می گردد، شاید در همان دقایق نخست به یاد هانامی و جشن شکوفه های گیلاس ژاپن بیفتیم. اما کشور پهناور چین نیز در زمان به گل نشستن درختان، زیبا و رویایی می گردد، با این تفاوت که این درختان زردآلو هستند که چشم اندازی تماشایی را به بازدیدنمایندگان این منطقه هدیه می نمایند.

ییلی ؛ دره ای مملو از شکوفه های زردآلو در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در قسمت شمال غربی کشور چین، استان شین جیانگ () واقع شده است. در شمال غربی این استان منطقه ییلی () قرار گرفته است. این ناحیه مکانی دور افتاده و خلوت است، اما در عین حال به لطف دره درختان زردآلو، محبوب و مورد توجه بازدیدنمایندگان قرار گرفته است.

هنگام شکفتن شکوفه های زردآلو، زیبایی این ناحیه به اندازه ای چشم نواز و دوست داشتنی است که ناخودآگاه بازدیدنمایندگان را به سوی خود جذب می نماید.

این دره که درست در نزدیکی مرز با کشور قزاقستان واقع شده، سال های متمادی یکی از جاذبه های گردشگری و پرطرفدار این منطقه شناخته شده که در جذب توریست پیروز عمل نموده است؛ بازدیدنمایندگانی که دوست دارند از این جادوی سفید و صورتی خوش آب و رنگ بازدید نمایند، افسونی که هر بهار از راه رسیده و حال و هوای این دره را دگرگون می نماید.

این منطقه میزبان یکی از بزرگ ترین جنگل های درختان زردآلوی استان شین جیان است. بهترین زمان برای سفر به این دره و لذت بردن از مناظر زیبا و خیال انگیز آن از اوایل ماه ژوئن تا اواخر سپتامبر است.

بنابر گفته های راهنمایان تور در چین، این منطقه از اول ماه آوریل تا 31 می و از اول اکتبر تا 31 نوامبر شاهد حضور بازدیدنمایندگان کم تری است، اما از اول ژوئن تا آخر سپتامبر زمان اوج حضور گردشگران و شلوغی منطقه است.

در ادامه از شما دعوت می کنیم در قالب مجموعه تصاویری دیدنی، سفری به این دره خوش رنگ و لعاب داشته و اندکی بیش تر با این جاذبه گردشگری کشور چین آشنا شوید.

این تابلوی مملو از رنگ و طراوت و تازگی را چگونه دیدید؟ امیدوارم از تماشای این مجموعه و همراهی با ما لذت برده باشید.

منبع: کجارو / boredpanda.com
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 475

به "ییلی ؛ دره ای مملو از شکوفه های زردآلو در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ییلی ؛ دره ای مملو از شکوفه های زردآلو در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید