گلهای عجیبی خوردیم، اتفاقات بازی با پیکان عادی نبود

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی گل گهر مقابل پیکان گفت: به جز پنج دقیقه ابتدایی بازی، با احتساب وقت های تلف شده بیش از 90 دقیقه خوب بازی کردیم. برایم تعجب دارد. گل های عجیبی خوردیم بخصوص گل دوم. برخی از توپ ها هم به گل تبدیل نمی شد که برایم تعجب داشت. دیگر نمی توانم از بازیکنان ایراد بگیرم. توپی که روی خط دروازه هم بود به گل تبدیل نمی شد. فکر می کنم مسئله ای وجود دارد.

گلهای عجیبی خوردیم، اتفاقات بازی با پیکان عادی نبود

وی درباره اینکه چرا بعد از عقب افتادن از تیم پیکان و خراب کردن موقعیت بازیکنی چون پیمان رنجبری دست به تعویض نزد، تاکید نمود: وقتی ایجاد موقعیت می کنید نیازی به تعویض نیست. تیم ما داشت هجومی و خوب بازی می کرد. برای من هم عجیب بود که چطور موقعیت پیمان گل نشد.

سرمربی گل گهر در مورد ارزیابی اش از عملکرد داور تاکید نمود: در نیمه نخست یاری داور دو اشتباه فاحش کرد ولی بازهم باید فیلم بازی را ببینیم. در صحنه ای که داور خطای هند رنجبری را گرفت، دست او باز نبود و به بدنش چسبیده بود.

قلعه نویی که به نظر می رسید به اتفاق خاصی مشکوک است، مجدداً گفت: نمی دانم چرا آن موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و چرا گل دوم را آنطور عجیب خوردیم. اصلاً عادی نبود و مسئله، فنی نبود.

سرمربی گل گهر در سرانجام با تبریک به مهدی تارتار سرمربی پیکان و بازیکنان این تیم تاکید نمود: وقتی این توپ های ما به گل تبدیل نمی گردد، بحث فنی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1400

به "گلهای عجیبی خوردیم، اتفاقات بازی با پیکان عادی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلهای عجیبی خوردیم، اتفاقات بازی با پیکان عادی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید