گلکسی S23 اولترا با سیستم خنک کننده فوق پیشرفته عرضه می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، آن طور که به نظر می رسد، گلکسی S23 اولترا مجهز به یک سیستم خنک کننده فوق پیشرفته خواهد بود، اما دو گوشی دیگر این سری یعنی گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 سیستم خنک کننده چندان پیشرفته ای نخواهند داشت. این موضوع با توجه به انتشار اخباری مبنی بر بهره بردن سری گلکسی S23 از نسخه سفارشی تراشه کوالکام و کوشش های این شرکت برای پایین آوردن هزینه های دو مدل پلاس و معمولی منطقی به نظر می رسد.

گلکسی S23 اولترا با سیستم خنک کننده فوق پیشرفته عرضه می گردد

نوترین شایعات، بعضی جزئیات سیستم خنک کننده سری گلکسی S23 را فاش نموده اند که این می تواند برای کاربرانی که قصد خرید گلکسی S23 را دارند، کمی ناامیدکننده باشد. بر اساس گزارش منتشر شده از OreXda، گلکسی S23 اولترا به عنوان بخشی از سیستم خنک کننده خود به یک محفظه بخار قوی (VC) مجهز می گردد، در حالی که گلکسی S23 پلاس از سیستم خنک کننده مبتنی بر لوله های حرارتی بهره خواهد برد. با این تفاسیر بعید به نظر می رسد که گوشی هوشمند گلکسی S23 فاقد سیستم خنک کننده خاصی باشد.

ظاهراً سامسونگ به استراتژی که در خصوص سیستم خنک کننده سری گلکسی S22 از آن استفاده نموده پایبند خواهد بود و آن را همراه با یک سری بهبودهایی در سری S23 نیز اجرا خواهد نمود. باید اشاره کنیم که گلکسی S22 مجهز به سیستم خنک کننده سفارشی نیست، گلکسی S22 پلاس دارای لوله حرارتی مسی است و گلکسی S23 اولترا نیز از محفظه بخار فولادی ضدزنگ دوگانه برای کنترل دمای خود استفاده می نماید.

به احتمال بسیار زیاد غول کره ای دنیای فناوری از یک سری موارد حرارتی نظیر Gel TIM و Nano TIM در گوشی های گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 بهره خواهد برد. اما باید دید که مقرون به صرفه ترین مدل این سری از سیستم خنک کننده سفارشی استفاده خواهد نمود یا نه. گزارشی نو اشاره نموده که سری گلکسی S23 از نسخه خاصی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. اگر این خبر صحت داشته باشد، ممکن است منجر به بروز مسائل بیشتری در سیستم حرارتی گوشی های پرچم دار سری S23 گردد.

اگرچه گلکسی S23 اولترا ممکن است بتواند با سیستم خنک کننده فوق پیشرفته خود گرمای تولیدی این تراشه را از گوشی خارج کند، اما این موضوع در خصوص مدل پلاس و استاندارد این سری صدق نخواهد نمود. البته باید صبر کرد و دید که سامسونگ چطور این مسائل احتمالی را حل خواهد نمود. آن طور که به نظر می رسد گلکسی S23 اولترا از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 25 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. بعلاوه شایعاتی در خصوص سنسور 108 مگاپیکسلی آن به عنوان دوربین اصلی شنیده می گردد که باید دید تا چقدر این قضیه صحت دارد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2203

به "گلکسی S23 اولترا با سیستم خنک کننده فوق پیشرفته عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S23 اولترا با سیستم خنک کننده فوق پیشرفته عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید