گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ثمری: همه زحمات یک سال گذشته ام از دست رفت، قهرمان هندی را دو بار شکست داده بودم

به گزارش مجله پارمیسفان، ملی پوش پرتاب وزنه ایران گفت: ناکامی در بازی های آسیایی 2018 را در رقابت های آینده جبران خواهم کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ثمری: همه زحمات یک سال گذشته ام از دست رفت، قهرمان هندی را دو بار شکست داده بودم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران، علی ثمری، ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان در بازی های آسیایی 2018 ناکام بود و نتوانست رکوردهای اخیرش در رقابت های مختلف را تکرار کند. وی در این خصوص گفت: متأسفانه نتوانستم پرتاب های موردعلاقه ام را انجام دهم. خیلی کوشش کردم، ولی تمامی زحماتم در یک سال گذشته از دست رفت. نمی دانم چه شد. اصلاً تصورش را هم نمی کردم نتیجه کارم در بازی های آسیایی این طور گردد.

وی ادامه داد: پرتابگر هندی که قهرمان شد و پرتاب های بهتری نسبت به سایر رقبا داشت، دو بار شکستش داده بودم. سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در هند مغلوبش کردم و یک بار هم در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا این رقیب هندی را شکست دادم، اما پرتاب هایم در جاکارتا خوب نبود و متأسفانه هفتم شد.

ثمری در خاتمه گفت: قطعاً در رقابت های آینده رقبایم را پشت سر هم خواهم گذاشت و این ناکامی را در میادین مهم جبران می کنم. متأسفانه در جاکارتا ناکام بودم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 676

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ثمری: همه زحمات یک سال گذشته ام از دست رفت، قهرمان هندی را دو بار شکست داده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ثمری: همه زحمات یک سال گذشته ام از دست رفت، قهرمان هندی را دو بار شکست داده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید