پیام استراماچونی از ایتالیا: دیدار استقلال با سپاهان به تعویق نیفتد!

به گزارش مجله پارمیسفان، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با تعویق دیدار آبی پوشان با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مخالفت کرد.

پیام استراماچونی از ایتالیا: دیدار استقلال با سپاهان به تعویق نیفتد!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سازمان لیگ روز گذشته برنامه بازی های معوقه لیگ برتر و همچنین مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را بیان کرد که براساس آن، تیم های استقلال و سپاهان باید دوم دی ماه در این مرحله در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند.

سپاهانی ها به دلیل داشتن دو بازیکن کلیدی خود در تیم فوتبال امید یعنی امید نورافکن و محمد محبی، رسماً خواستار تعویق این بازی شده و اعلام نموده اند که بدون بازیکنان شان بازی نخواهند کرد. استقلالی ها نیز مهدی قائدی را در اردوی تیم امید دارند که یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده و با هشت گل زده آقای گل لیگ برتر تا اینجای کار است.

با این حال، استراماچونی طی تماس با مترجم خود در ایران، از او خواسته به مدیران باشگاه بگویند که با تعویق بازی مخالفت نمایند، چرا که استقلال در دور برگشت مسابقات لیگ و صعود احتمالی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بازی های فشرده ای در پیش دارد و به همین دلیل با تعویق بازی با سپاهان مخالفت نمایند. این در حالی است که استراماچونی در ایتالیا به سر می برد و معین نیست که به استقلال بازمی گردد یا نه!

تیم امید تا چند روز دیگر برای اردوی چند روزه راهی قطر خواهد شد و معین نیست که دیدار استقلال - سپاهان لغو می گردد یا طبق همان تاریخ اعلامی از سوی سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 600

به "پیام استراماچونی از ایتالیا: دیدار استقلال با سپاهان به تعویق نیفتد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام استراماچونی از ایتالیا: دیدار استقلال با سپاهان به تعویق نیفتد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید