پوچتینو و آلگری- بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش مجله پارمیسفان، نشریه اسپورت در گزارشی از فرایند انتخاب سرمربی جدید بارسلونا پرده برداشت.

پوچتینو و آلگری- بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟

با تور مسافرتی اسپانیا ارزان قیمت از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نظر می رسد علیرغم شایعات، مائوریتسیو پوچتینو و مکس آلگری شانس چندانی برای راهنمایی بارسلونا نداشتند. ابتدا گروه مدیریتی بارسلونا راهی قطر شد تا مذاکرات با ژاوی، ستاره سابق این باشگاه و سرمربی فعلی السد را شروع کند. شرایط در دوحه امیدوارکننده پیش نرفت و با توجه به افشای مذاکرات، ژاوی مدعی شد که فعلا علاقه ای به پذیرش این شغل ندارد و محتمل است این اتفاق در آینده و حتی در تابستان پیش رو رخ دهد.

البته بارسلونا در خصوص اخراج ارنستو والورده تصمیمی قطعی گرفته بود و با بازگشت مدیران بارسا از قطر، گزینه های بعدی آنالیز شد. در حقیقت ، همه چیز طی جلسه یکشنبه شب تصویب شد. در آن مرحله بارسلونا فقط به دنبال دو گزینه برای جایگزینی والورده بودند و تصمیم به شروع مذاکرات گرفتند. البته سرمربیان دیگری نیز بودند که خودشان را برای راهنمایی بارسا پیشنهاد می دادند و شاید بعضی اعضای هیئت مدیره به تنهایی در کوشش برای استخدام نام خاصی بودند، اما فقط نام دو نفر به صورت جدی روی میز حضور داشتند: گارسیا پیمنتا (مربی بارسای بی) و کیکه ستین.

علیرغم مطرح شدن نام مائوریسیو پوچتینو، بارسلونا با توجه به اظهار نظر قبلی اش مبنی بر تمایل به کار کردن در مزرعه به جای بارسلونا، علاقه ای به همکاری با او نداشت. نام مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس نیز مطرح شد، اما آلگری تمایل به انجام پروژه بلندمدت داشت که این امر نیز شدنی نبود و در نهایت هیئت مدیره بارسلونا برای انتخاب کیکه ستین به توافق رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 736

به "پوچتینو و آلگری- بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو و آلگری- بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید