سرانجام کار هندبال ایران با کسب رتبه پنجم

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا و در دوحه قطر، تیم ایران برای کسب مقام پنجم و ششمی به مصاف کویت رفت. در این دیدار که آدینه شب برگزار گردید هندبالیست های کشورمان با نتیجه 27 بر 25 مقابل تیم کویت به رجحان رسیدند و در رده پنجم این بازیها ایستادند.

سرانجام کار هندبال ایران با کسب رتبه پنجم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی این بازیها در گروه دوم با تیم های کویت، بحرین و کره جنوبی مسابقه داد که حاصل آن یک پیروزی برابر کره جنوبی، یک شکست برابر بحرین و یک تساوی برابر کویت بود تا به عنوان تیم سوم گروه نتواند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

شاگردان حبیبی در مرحله دوم برابر هنگ کنگ به فزونی رسیدند تا برای کسب مقام پنجم و ششمی برای دومین بار برابر کویت قرار بگیرند. در نهایت تیم ایران با کسب رتبه پنجم به کار خود در بازیهای انتخابی المپیک 2020 در آسیا سرانجام داد.

مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا از 26 مهر الی پنجم آبان ماه در دوحه قطر برگزار می گردد. تیم قهرمان این رقابت ها به طور مستقیم راهی المپیک خواهد شد و تیم دوم در تورنمنت بین المللی با حضور تیم های اروپایی حاضر می گردد تا شانس خود را برای کسب سهمیه آزمایش کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 520

به "سرانجام کار هندبال ایران با کسب رتبه پنجم" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرانجام کار هندبال ایران با کسب رتبه پنجم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار هندبال ایران با کسب رتبه پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید