واکنش وحید شمسایی به پیروزی 17 گله تیم ملی فوتسال مقابل مالدیو

به گزارش مجله پارمیسفان، به گزارشخبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران از امروز یکشنبه کار خود را در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا و با دیدار برابر مالدیو آغاز کرد که در این بازی با نتیجه 17 بر صفر ‬به پیروزی رسید.

واکنش وحید شمسایی به پیروزی 17 گله تیم ملی فوتسال مقابل مالدیو

در این مسابقه که از ساعت 15:30 و به میزبانی بیشکک قرقیزستان آغاز شد، حسین طیبی و سعید احمد عباسی (هر کدام 4 بار)، سالار آقاپور، مسعود یوسف و حمزه کدخدائی (هر کدام دو گل) و مهدی کریمی، علیرضا رفیعی پور و محمدحسین درخشانی برای ایران گلزنی کردند.

وحید شمسایی سرمربی ایران در پایان این مسابقه در گفتگوی تلویزیونی حاضر شد و با کمک شهاب سفال منش دستیار خود به سئوالات خبرنگار پاسخ داد.

شمسایی در واکنش به اینکه به نظر می رسید مالدیو حریف ساده ای باشد و اینکه تصور می کند کدام تیم حریف سختی برای ایران بشود، گفت: برای هر سه تیم این گروه احترام قائل هستیم اما قرقیزستان میزبان است و یک میزان نسبت به سایر تیم ها سخت تر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره تقابل بعدی این تیم مقابل ترکمنستان یادآور شد: هنوز تیم ترکمنستان را ندیده ایم. آنها هم قابل احترام هستند.

شمسایی اعلام نمود: آمده ایم - در مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا- تا بازیکنان نو را امتحان و آنها را برای مرحله اصلیآماده کنیم چون تغییرات زیادی داشته ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2082

به "واکنش وحید شمسایی به پیروزی 17 گله تیم ملی فوتسال مقابل مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وحید شمسایی به پیروزی 17 گله تیم ملی فوتسال مقابل مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید