آشنایی با هتل 5 ستاره باراکودا پاتایا

به گزارش مجله پارمیسفان، جهت آشنایی با هتل 5 ستاره باراکودا پاتایا با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل 5 ستاره باراکودا پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

adidas Samoa VNTG هتلی زیبا و 5ستاره ای است که در نزدیکی مراکز خرید پاتایا واقع شده است. هتل باراکودا پاتایا برای رفاه بیشتر مهمانانش سرویس ترانسفر فرودگاهی دارد و آنها را از فرودگاه تا هتل بدرقه می نمایند.

مهمانان هتل باراکودا پاتایا میتوانند از بین 72 اتاق ، اتاق خود را انتخاب نمایند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.

هرکدام از اتاق های هتل باراکودا پاتایا یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از امکانات امنیتی اتاق ها می باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.

هتل باراکودا پاتایا کافی شاپ بدون سقف داشته که در طبقه انتهایی هتل ساخته شده است و برای استراحت و ریلکس شدن بهترین مکان خواهد بود.

این هتل دارای یک استخر در فضای باز حیاط بوده و امکان استفاده از آن را برای همه مهمانان فراهم نموده است. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ تایلندی و باشگاه بدنسازی استفاده کنید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی بچه ها داشته و بچه ها شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح نمایند.

هتل باراکودا پاتایا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده مینمایند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه لذیذ میباشد.

هتل باراکودا پاتایا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.

سالن کنفرانس مجهزی در هتل باراکودا پاتایامیباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل باراکودا پاتایا در دسترس میباشد.

هتل باراکودا پاتایا در کنار استخر میز بار داشته و از مسافران با نوشیدنی های مخصوص پذیرایی میشود، شما در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.

  • نام هتل: هتل باراکودا پاتایا
  • درجه هتل: 5 ستاره
  • آدرس هتل: 485 1 Moo 10 پاتایا 2nd Road، Nongprue، Muang پاتایا، Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri 20150، Thailand
  • تعداد اتاق: 72
  • فاصله تا فرودگاه: 30km
  • نوع اتاق: اتاق 2 تخت، سوئیت، اتاق خانوادگی، استاندارد
  • امکانات هتل: رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صرافی، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس ویژه معلولین، سالن بازی، بوفه و صبحانه، محل نگهداری بچه ها، سالن زیبایی، اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی، تلفن، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات، بالکن، دستگاه Dvd Player
منبع: مرجع تایلند
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 219

به "آشنایی با هتل 5 ستاره باراکودا پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 5 ستاره باراکودا پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید