مورینیو: به ماتزاری و سیدورف فرصت بدهید، فوتبال ایتالیا به میلانی ها احتیاج دارد

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: سرمربی پرتغالی چلسی نقدها گسترده از 2 همتایش در نیمکت تیم های میلانی را نابجا دانست.

مورینیو: به ماتزاری و سیدورف فرصت بدهید، فوتبال ایتالیا به میلانی ها احتیاج دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی با حمایت از والتر ماتزاری، سرمربی اینتر و کلارنس سیدورف، سرمربی میلان تاکید نمود این 2 مربی به فرصت احتیاج دارند تا توانایی های خود را در زمینه مربیگری به اثبات برسانند.

فصل جاری برای 2 تیم شهر میلان فاجعه آمیز بوده به نحوی که اینتر با 27 امتیاز فاصله نسبت به یوونتوس صدرنشین و میلان با 30 امتیاز فاصله با بیانکونری به ترتیب در رده های ششم و دهم جدول رده بندی سری A قرار گرفته اند و نه تنها شانسی برای قهرمانی ندارند بلکه خطر نرسیدن به رقابت های اروپایی فصل آینده را نیز در نزدیکی خود می بینند.

مورینیو که خود 4 سال پیش به همراه اینتر تمامی جام ها را برد، در گفت وگو با نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت: به باور من ماتزاری و سیدورف زمان احتیاج دارند و طرفداران و تیم های شان باید از آنها حمایت نمایند. بیایید صادق باشیم. این 2 تیم بازیکنان تراز اول زیادی ندارند که در عرض چند ماه بتوانند تیم را حول محور آنها بسازند، بنابراین در شرایط فعلی باید مربیان این تیم ها را حمایت کرد و به آنها فرصت داد.

آقای خاص در ادامه با معرفی خود به عنوان یکی از طرفدار اینتر، توضیح داد: من یک اینتری هستم و همواره خواهم بود. من فکر می کنم که ماتزاری لیاقت اعتماد مسئولان باشگاه را دارد. البته من طرفدار میلان نیستم اما برای این تیم و تاریخچه پرافتخارش احترام بسیاری قائلم. امیدوارم کلارنس سیدروف هم فرصت مربیگری در آرامش را به دست آورد و بتواند میلان را به دوران اوجش برگرداند. فوتبال ایتالیا برای بازگشت به قله خود به تیم های میلانی اش احتیاج دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 415

به "مورینیو: به ماتزاری و سیدورف فرصت بدهید، فوتبال ایتالیا به میلانی ها احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: به ماتزاری و سیدورف فرصت بدهید، فوتبال ایتالیا به میلانی ها احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید