منتخبان طرح جایگزینی خودرو های فرسوده زودتر ثبت نام نمایند

به گزارش مجله پارمیسفان، طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده، در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو ها 19 هزار نفر از متقاضیان طرح جایگزینی خودرو های فرسوده در این مرحله پذیرفته شده اند؛ در این راستا رئیس ستاد مذکور از منتخبان خواست سریعا در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده ثبت نام نمایند.

منتخبان طرح جایگزینی خودرو های فرسوده زودتر ثبت نام نمایند

به گزارش ایسنا، در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو ها که برای دور اول طرح جایگزینی خودرو های فرسوده در قالب این سامانه برگزار گردید، 19 هزار متقاضی تایید صلاحیت شده اند که برای این متقاضیان محصولات شرکت های خودرویی سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فرداموتور (چهار شرکتی که در مرحله دوم عرضه محصول داشته اند)، از سوی سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

طبق اعلام ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده، مهران سالاریه- رئیس این ستاد- اظهار کرد: بر این اساس متقاضیان بایستی با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت نام و ایجاد صفحه شخصی اقدام نمایند.

متقاضیان مرکز اسقاط مورد نظر خود را تعیین و برای اخذ نوبت اقدام نمایند

وی توضیح داد: این دسته از متقاضیان بعلاوه باید از فهرست مراکز اسقاط، مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود را تعیین و سپس نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام نمایند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2299

به "منتخبان طرح جایگزینی خودرو های فرسوده زودتر ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتخبان طرح جایگزینی خودرو های فرسوده زودتر ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید