مشخصات و زمان عرضه رسمی گوشی های مجذوب کننده سری iQOO 9

به گزارش مجله پارمیسفان، پیش بینی می شد که شرکت iQOO گوشی های سری iQOO 9 را ماه آینده در هند عرضه کند. با این حال، تاریخ دقیق عرضه هنوز تعیین نشده بود.

مشخصات و زمان عرضه رسمی گوشی های مجذوب کننده سری iQOO 9

به گزارش خبرنگاران، اکنون، شرکت iQOO تاریخ عرضه رسمی سری iQOO 9 را در شبکه اجتماعی چینیِWeibo فاش کرد. علاوه بر این، برای اولین بار شکل ظاهری دستگاه نیز رسما نمایش داده شد.

براساس تیزر منتشر شده از طریق شرکت iQOO، گوشی های سری iQOO 9 در تاریخ 5 ژانویه (15 دی ماه) در چین عرضه می شود. این سری شامل دو مدل iQOO 9 و iQOO 9 Pro خواهد بود. جالب است که شکل ظاهری گوشی برای اولین بار به صورت رسمی در پوستر قابل مشاهده است. به نظر می رسد طراحی و رنگ پنل پشتی این دستگاه مشابه با گوشی های مدل BMW باشد، با این تفاوت که این بار، مجموعه دوربین پنل پشتی محوطه بزرگتری را اشغال می کند و به صورت افقی در بالای پنل واقع شده است. این مجموعه دوربین شامل سه لنز می شود.

به جز تصویری که در این پوستر به طور رسمی به نمایش درآمده است، افشاگر مشهور چینی، DigitalChatStation، نیز تصویری از iQOO 9 Pro را به اشتراک گذاشته است که دارای طراحی منحصر به فرد پنل پشتی است. به نظر می رسد که این طراحی، عملکرد دستگاه را نیز نشان می دهد چرا که طراحی دوربین های iQOO 9 Pro تایید می کند که این دوربین ها از فناوری OIS (تثبیت کننده نوری تصویر) پشتیبانی می کند.

این تصاویر شایعات قبلی را تایید می کند. دوربین اصلی گوشی iQOO 9 Pro دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی است. اما در مورد جزئیات دوربین مدل استاندارد مطمئن نیستیم. انتظار می رود این سری با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 که پیشرفته ترین مدل تراشه شرکت مطرح کوالکام است، عرضه شود.

برآورد های زیادی در مورد صفحه نمایش این دستگاه ها شده است. گوشی iQOO 9 Pro ممکن است همان صفحه نمایش گوشی iQOO 8 Pro را داشته باشد. به این ترتیب یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED خمیده با وضوح QHD+ خواهد داشت. از طرف دیگر، گوشی مدل iQOO 9 نیز دارای صفحه نمایشی با همان مقدار است، با این تفاوت که صفحه نمایش آن تخت و با وضوح FHD+ خواهد بود. پیش بینی می شود، این نمایشگر یک پنل Samsung E5 AMOLED با یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی باشد. پیش بینی می شود صفحه نمایش این دستگاه از نرخ تازه سازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند.

طبق شایعات منتشر شده، گوشی های سری iQOO 9 دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی هستند و پیش بینی می شود هر دو مدل از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کنند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2034

به "مشخصات و زمان عرضه رسمی گوشی های مجذوب کننده سری iQOO 9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و زمان عرضه رسمی گوشی های مجذوب کننده سری iQOO 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید