مرد قمه به دست، با شلیک پلیس زمینگیر شد

به گزارش مجله پارمیسفان، مرد خشمگین که در منطقه گلشهر کرج با قمه به افراد حمله نموده و سه نفر را زخمی نموده بود، با شلیک پلیس زمینگیر شد.

مرد قمه به دست، با شلیک پلیس زمینگیر شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، دیروز فیلمی از مردی قمه به دست در گلشهر کرج در فضای مجازی منتشر شد که ماموران بعد از چند تیر اخطار پای او را هدف قرار دادند.

پس از انتشار این فیلم، جواد یاوری، معاون دادگستری استان البرز در تشریح ماجرا گفت: فردی که به سمت او شلیک شده، با چند نفر درگیر و از طریق یک قمه به آنها آسیب رسانده بود که در این میان دست کم سه نفر زخمی شدند، در این میان نیروهای انتظامی به سرعت در محل درگیری حاضر شدند.

وی با بیان این که مامور پلیس طبق اصول و قواعد ابتدا اقدام به شلیک تیر هوایی کرد، اضافه نمود: با توجه به این که متهم قصد فرار داشته و تسلیم قانون نشده، مامور یک تیر به پای متهم شلیک می نماید.شکات این پرونده به پزشکی قانونی معرفی شدندکه تعیین شد، تاندون دست یکی از شکات پاره شده است.

یاوری با بیان این که فرد متخلف در بیمارستان بستری است، یادآور شد: متهم پس از بهبود به دادسرا معرفی و تحقیقات و بازپرسی انجام خواهدشد. متهم سابقه دار است و پیش از این نیز به جرم درگیری روانه زندان شده بود.

مرد مجروح هم در تحقیقات اولیه درباره این اقدام خود گفت: 13سال است با دو نفر از همسایه ها مشکل دارم و شکایت کردم اما به نتیجه نرسید. آنها در کارم اخلال ایجاد می کردند و یک بار پیش از این به دلیل درگیری با آنها روانه زندان شدم. ماموران هم به شکایت من رسیدگی نمی کردند که به همین دلیل با قمه به آنها حمله کردم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1572

به "مرد قمه به دست، با شلیک پلیس زمینگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد قمه به دست، با شلیک پلیس زمینگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید