آشنایی با مراکز خرید پاتایا

به گزارش مجله پارمیسفان، اگرچه شهر پاتایا مانند بانکوک ، پوکت یا چیانگ مای بزرگ نیست ، اما فرصتی عالی برای خرید از اقلامی مانند صنایع دستی ، سرامیک ، حکاکی ، هنر بودایی ، مغازه های هنرهای تجسمی تایلندی ، جواهرات ، فیلم های سایبری و نرم افزاری ، چاقوی تیز و حتی شمشیر سامورایی است . . بازدیدنمایندگان می توانند در بازارهای آزاد در فضای باز ، مغازه ها یا حتی یک بازار سنتی منحصر به فرد تایلندی مانند بازار شناور پاتایا ، بهترین خرید را تجربه نمایند . در اینجا به معرفی بهترین مراکز خرید پاتایا پرداخته ایم .

آشنایی با مراکز خرید پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

معرفی مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید در پاتایا فرصت های بی شماری برای خریداران است . بهتر است قبل از خرید هر کالایی در پاتایا ، کیفیت و قیمت مغازه های مختلف را با هم مقایسه کنید . در پاتایا می توانید انواع لوازم الکترونیکی ، لوازم آرایشی ، اسباب بازی ، DVD ، حیوانات خانگی و … را می توانید تهیه کنید .

پاتایا مراکز خرید زیادی دارد . حتما سری به رابینسون یا بازار بندرگاه بزنید . در این بازار می توانید انواع لباس ها با قیمت پایین بخرید . این مراکز دارای امکانات بسیار خوبی است .

از مهمترین مراکز خرید تایلند می توان به بازار شب پاتایا اشاره نمود . در این بازار انواع لوازم بهداشتی و آرایشی ، ساعت ، انواع لباس که البته تقلبی هستند ، به فروش می رسند . قیمت بالا در این بازار شهرت دارد و باید تا می توانید چانه بزنید .

یکی دیگر از بازارهای پاتایا ، بازار شناور است که محل فروش انواع میوه ، سبزیجات ، مواد غذایی و سوغاتی های محلی است .

منبع: لذت سفر
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 217

به "آشنایی با مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید