ماجرای عجیب در تیراندازی؛ فشنگ هایی که در آلمان جا ماند!

به گزارش مجله پارمیسفان، ماجرای عجیب در تیراندازی؛ فشنگ هایی که در آلمان جا ماند!

ماجرای عجیب در تیراندازی؛ فشنگ هایی که در آلمان جا ماند!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

در حالی که تیراندازان ایران بارها اعتراض خود را به کمبود فشنگ مطرح نموده اند، نکته عجیب اینجاست که در سفر تیراندازان به آلمان چند هزار فشنگ جا مانده است.

به گزارش فارس، فدراسیون تیراندازی ایران مدت هاست با کمبود فشنگ و مهمات روبه روست که بارها این مسائل از سوی ورزشکاران و مربیان مطرح شده است. یکی از راه های حل این مشکل اعزام تیراندازان به رویدادهای بین المللی است تا بتوانند از این طریق فشنگ تهیه نموده و وارد کشور نمایند.

در جریان سفری که ملی پوشان تیراندازی به آلمان داشتند، چندهزار فشنگ خریداری شد اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که این فشنگ ها در فرودگاه جا ماند!

رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت وگو با فارس درباره شایعاتی که مطرح شده بود مبنی بر اینکه تعدادی فشنگ گم شده، گفت: ما در حال حاضر مسئله ای از بابت فشنگ نداریم موضوع این است که فشنگ ها در آلمان جا مانده است. حتی یکی از دوستان مان در آلمان را فرستادیم اما گفتند باید شخصی که این فشنگ ها را خریداری نموده (رضایی مربی تفنگ)، بیاید و تحویل بگیرد.

وی درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که باعث شده تا فشنگ ها در آلمان جا بماند، توضیح داد: چون ورزشکاران لحظه آخر به فرودگاه رسیده بودند به خاطر مسائلی که پیش آمد نتوانسته بودند فشنگ ها را با خود بیاورند. حالا قرار است در اعزامی که تیم ملی به هانوفر دارد این فشنگ ها را تحویل بگیریم.

ملی پوشان تیراندازی تفنگ و تپانچه قرار است برای آمادگی جهت کسب سهمیه المپیک سفری به آلمان داشته باشند. کاروان تیراندازی ایران 2 سهمیه در تفنگ بادی کسب نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 408

به "ماجرای عجیب در تیراندازی؛ فشنگ هایی که در آلمان جا ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب در تیراندازی؛ فشنگ هایی که در آلمان جا ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید