فیتور 2022 هوشمند می گردد

به گزارش مجله پارمیسفان، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، فیتور 2022 هوشمند می گردد.

فیتور 2022 هوشمند می گردد

کمپانی ویز آنالیتیکز (Wizzie Analytics) همراه با شریک خود، کمپانی ان تی تی (NTT) راه چارهی ارائه می دهد که فضای محل برگزاری نمایشگاه فیتور 2022 (IFEMA MADRID) را به یک مکان تجاری و هوشمند تبدیل می نماید تا علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، داده های ارزشمندی را در خصوص رفتار بازدیدنمایندگان در اختیار برگزارنمایندگان نمایشگاه های مختلف قرار می دهد.

این فناوری است که قبلاً با موفقیت در نمایشگاه FITUR 2021 آزمایش شده است و سال جاری برای افزایش امنیت، بهبود کارایی و ارائه یک تجربه بهینه برای همه شرکت نمایندگان فیتور مجددا اجرا می گردد.

Wizzie و NTT همراه با IFEMA MADRID (موسسه نمایشگاه های مادرید) راه چارهی را در زمینه کلان داده ها و هوش مصنوعی برای استخراج داده های ارزشمند در خصوص رفتار بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. این داده ها بر اساس دوربین های شمارش نفرات و دستگاه های مقدار گیری متصل به سیستم های بی سیم Wi-Fi Cisco هستند که تمام محل نمایشگاه به آنها مجهز شده و به منظور حفظ حریم خصوصی اراد، داده ها را به صورت ناشناس و بینام در خصوص موقعیت و رفتار بازدیدنمایندگان جمع آوری می نماید.

این فناوری تجزیه و تحلیل داده ها در IFEMA MADRID در زمان برگزاری این نمایشگاه فیتور از 19 تا 23 ژانویه 2022 اجرا می گردد و از شبکه پیشرفته Wi-Fi 6 مستقر شده با فناوری Cisco بهره می برد.

به وسیله اطلاعاتی که پلتفرم داده Wizzie از حسگرهای اینترنت اشیا (IoT) جمع آوری می نماید، IFEMA داده هایی را در خصوص شرکت نمایندگان از قبیل موقعیت، حرکات، مدت زمان ماندن در یک منطقه مشخص، تعداد بازدیدنمایندگان، ورودی ها و خروجی ها و غیره بدست می آورد. نمایشگرهای ردیابی، حرکت و تمرکز افراد در منطقه ها مختلف نمایشگاه را با استفاده از نقشه های حرارتی پویا به صورت زنده نشان می دهند. بنابراین، تجزیه و تحلیل داده ها در سایت IFEMA MADRID در طول نمایشگاه فیتور، امکان تشخیص مستقیم منطقه ها شلوغ یا پرترافیک را فراهم می نماید تا توزیع خدمات به شکل بهتری برای بازدیدنمایندگان در طول نمایشگاه تجاری فراهم گردد.

نوآوری برای بهبود تعامل با فضای نمایشگاه

حوزه های کلان داده (Big Data) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) برای برگزارنمایندگان، نمایشگاه های تجاری، غرفه داران و شرکت نمایندگان، تجربه متفاوتی را نسبت به سالهای قبل رقم خواهند زد. استفاده از این فناوری به سازمان دهندگان یاری می نماید تا به شیوه کارآمدتری عمل نمایند و فراتر از مسائل امنیتی، رضایت بیشتری از شرکت نمایندگان بدست آورند.

برای بازدیدنمایندگانی که می خواهند از شبکه وایفای میهمان IFEMA MADRID استفاده نمایند، فناوری Wizzie و NTT می توانند پروفایل های دقیق و جزیی تهیه نمایند. داده های بدست آمده از این پروفایل سازی ها برای درک سلیقه ها و گرایش های بازدیدنمایندگان و به منظور ارائه اطلاعات شخصی سازی شده به آنها آسان تر می گردد.

داده ها که با هم و در زمینه مناسب تجزیه و تحلیل می شوند، یاری شایانی به درک رفتار بازدیدنمایندگان می نماید تا بتوان در آینده تجربه آنها از نمایشگاه و اطمینان از محبوبیت و رضایت از نمایشگاه های تجاری مانند فیتور را بهبود بخشید.

Wizzie پست های رسانه های اجتماعی کاربران را به صورت زنده و با استفاده از هشتگ های تعریف شده در طول یک کمپین نشان می دهد. به این ترتیب، برگزارنمایندگان می توانند رضایت کاربرانی را که در یک نمایشگاه حضور می یابند را با توجه به نظرات و بازخوردهای آنها در شبکه های اجتماعی ارزیابی نمایند.

تحلیل هوشمند برای ایجاد فضاهای کارآمدتر

با تبدیل پلان های نمایشگاه IFEMA به نقشه های دیجیتال، میتوان از داده های جمع آوری شده برای بهینه سازی طراحی رویدادها و بهبود چیدمان غرفه ها در آینده استفاده کرد.

داده های حضور و موقعیت مکانی بازدیدنمایندگان اطلاعات دقیقی در خصوص مکان عبور بازدیدنمایندگان، محل ایستادن آنها، مسیرهای محبوب و غیره ارائه می دهد. بعلاوه میتوان به وسیله ابزارهای گزارش دهی مبتنی بر موقعیت مکانی Wizzie، تشکیل صف، شلوغی های احتمالی و ازدحام جمعیت را کنترل کرد.

براساس مقاله فیتور 2022 هوشمند می گردد باید بدانید که بعلاوه پیش بینی مبتنی بر تحلیل فضای هوشمند به کاهش مداخلات کارکنان و بهبود نرخ حضور در رویدادهای مختلف یاری خواهد نمود.

ایمنی بیشتر در کنار فناوری

سیستم پلتفرم داده Wizzie قادر به آنالیز چندین ترابایت داده در خصوص حرکت بازدیدنمایندگان، دمای یک فضا یا سطوح گاز CO2 موجود در یک مکان مشخص است. سطح بالای CO2 نشان دهنده تراکم بیش از حد افراد در هر متر مربع است که حفظ فاصله ایمن را سخت می نماید و شانس انتشار COVID را افزایش می دهد. از این رو است که می تواند هشدارهایی را برای پیش بینی و امکان تصمیم گیری موثرتر صادر کند.

راه چاره فاصله اجتماعی پلتفرم داده (WDP) تراکم افراد در هر متر مربع و فاصله اجتماعی بین آنها را فراهم می نماید. این سیستم هر پانزده دقیقه یکبار داده ها را آنالیز می نماید و درصورتیکه تراکم نزدیک یا بالاتر از حد مشخص شده باشد، زنگ هشدار می زند. در چنین مواقعی، امکان اعزام پرسنل امنیتی به آن منطقه خاص برای متفرق کردن مردم یا مدیریت صف ها وجود دارد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

به گفته ادواردو لوپز-پوئرتا، مدیر کل IFEMA MADRID و براساس مقاله فیتور 2022 هوشمند می گردد تصمیم به استفاده از سیستم Wizzie Analytics و NTT برای نمایشگاه فیتور22 نشان دهنده تعهد به تقویت اقدامات بهداشتی برای مقابله با کووید 19، با تکیه بر یک راه چاره فناوری محور و نوآورانه است.

FITUR 2022 که از 19 تا 23 ژانویه 2022 در هشت غرفه با مساحت کل 65 هزار و 700 متر مربع برگزار می گردد که امکان شرکت حدود هفت هزار شرکت نماینده از 107 کشور را فراهم می نماید. برای اطمینان از حفظ ایمنی و رعایت اصول بهداشتی در حین برگزاری نمایشگاه، IFEMA MADRID پروتکل های بهداشتی را تقویت می نماید و تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از برگزاری نمایشگاه در یک محیط امن و بهداشتی انجام می دهد. علاوه بر این، سیستم ها و پیشرفت های تکنولوژیکی مختلفی برای یاری به حفظ بالاترین سطوح امنیت در طول FITUR مانند سیستم Wizzie Analytics و NTT پیاده سازی شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2115

به "فیتور 2022 هوشمند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیتور 2022 هوشمند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید