غیبت اوزیل در دیدار آلمان - انگلیس

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: هافبک 25 ساله ژرمن ها که در دیدار این تیم مقابل ایتالیا تنها 30 دقیقه بازی کرد، در دیدار محبت آمیز برابر انگلیس حضور نخواهد داشت.

غیبت اوزیل در دیدار آلمان - انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (آدینه) در دیداری محبت آمیز در استادیوم سن سیرو میلان مقابل میزبان خود، ایتالیا به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت. در این بازی مسعوت اوزیل، هافبک آرسنال که در ترکیب ثابت ژرمن ها نبود تنها 30 دقیقه بازی کرد و حالا خبر می رسد که به دلیل بیماری در بازی محبت آمیز سه شنبه شب آلمان مقابل انگلیس که در استادیوم ومبلی لندن برگزار می گردد، غایب خواهد بود.

یواخیم لو، سرمربی آلمان با انتشار بیانیه ای عنوان نمود: بازی مقابل انگلیس آخرین فرصت ما برای تست تاکتیک ها و بازیکنان مان پیش از شروع رقابت های مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل است. قطعاً فیلیپ لام، مانوئل نویر و مسعوت اوزیل بازیکنان کلیدی ما هستند ولی برایم خیلی مهم است که در پست های کلیدی به بازیکنان دیگر هم شانس بازی بدهم تا خود را مقابل تیم های بزرگی همچون انگلیس به اثبات برسانند.

اوزیل که دچار بیماری است از زمانی که سانتیاگوبرنابئو را ترک نموده و به آرسنال ملحق شده رکورد بیشترین پاس گل را داشته و در صدرنشینی توپچی های لندن یکی را تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است.

در حالی که اوزیل دیدار محبت آمیز آلمان مقابل انگلیس را از دست می دهد، پر مرته ساکر، مدافع آرسنالی آلمان بیماری اش بهبود یافته و به بازی با سه شیر می رسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 342

به "غیبت اوزیل در دیدار آلمان - انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت اوزیل در دیدار آلمان - انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید