عکس امیر عابدزاده با پیراهن تیم تازه

به گزارش مجله پارمیسفان، امیر عابدزاده فصل پیش در پونفرادینا حضور داشت و قراردادش با این باشگاه به انتها رسید. پس از آنکه بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد گفته می شد عابدزاده جایگزین او در پرسپولیس خواهد شد، اما با بازگشت بیرانوند، انتقال عابدزاده به پرسپولیس منتفی شد. بیرانوند در این مدت مذاکراتی هم با استقلال داشت اما این مذاکرات هم به نتیجه نرسید. علاوه بر این پس از اشتباهات مهلک پورحمیدی گفته می شد تراکتور در پی جذب عابدزاده است، اما در نهایت مقصد او باشگاهی در پرتغال بود.

عکس امیر عابدزاده با پیراهن تیم تازه

او حالا دوباره به ماریتیمو بازگشته تا پس از دو فصل تجربه با پونفرادینا خود را در رقابتی پایین تر از صف اول پرتغال محک بزند؛ تیمی که کارش را با آن در ژانویه 2017 شروع کرد و پنج فصل در آنجا ماند و 84 بازی رسمی برای آنها انجام داد و حتی عنوان غیررسمی برترین گلر سال را به دست آورد.

امیر عابدزاده که در سال 2021 باشگاه جزیره جزیره مادیرا را به عنوان بازیکن آزاد ترک نموده بود، 65 بازی برای پونفرادینا انجام داد و دوباره به آشیانه خود بازگشت. جایی که احساس تعلق خاطر ویژه به آن دارد و در آنجا حسابی تحویلش گرفته اند؛ یه خصوص که او در تمرین اول همانطور که به نظر می رسید، فیت و آماده بود و پیام روحیه بخشی را نیز با طرفداران ماریتیمو به اشتراک گذاشت.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 2312

به "عکس امیر عابدزاده با پیراهن تیم تازه" امتیاز دهید

3 کاربر به "عکس امیر عابدزاده با پیراهن تیم تازه" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس امیر عابدزاده با پیراهن تیم تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید