پیشرفته ترین شهربازی های دنیا برای سفر

به گزارش مجله پارمیسفان، شهربازی ها مکان هایی هستند که ما را به دنیای هیجان و شادی می برند. مکان هایی که در آن ها می توانیم با وسایل بازی هیجان انگیز آدرنالین خون خود را بالا ببریم و یا با تماشای نمایش ها و اجراهای مختلف لحظات خوشی را سپری کنیم. شهربازی ها در سراسر جهان وجود دارند و هر کدام ویژگی ها و جاذبه های منحصر به فرد خود را دارند. اما برخی از شهربازی ها پیشرفته تر از بقیه هستند و از جدیدترین فناوری ها و امکانات برای ارائه بهترین تجربه به بازدیدکنندگان خود استفاده می کنند.

در این مقاله، ما قصد داریم پیشرفته ترین شهربازی های دنیا برای سفر را به شما معرفی کنیم. این شهربازی ها در شهرهای مختلف جهان واقع شده اند و هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اگر به دنبال هیجان و شادی هستید، این شهربازی ها بهترین انتخاب برای شما هستند.

پیشرفته ترین شهربازی های دنیا برای سفر

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

دیزنی لند هالیوود، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

دیزنی لند هالیوود یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شهربازی های دنیا است. این شهربازی دارای انواع مختلفی از وسایل بازی و سرگرمی برای افراد در سنین مختلف است، از جمله ترن های هوایی، سواری های آبی، نمایش های زنده و شخصیت های دیزنی.

دیزنی لند هالیوود به طور مداوم در حال نوآوری و اضافه کردن وسایل بازی و سرگرمی جدید است. برای مثال، در سال 2023، این شهربازی قرار است وسیله بازی جدیدی به نام "استار وایز کروز" را افتتاح کند که به مسافران اجازه می دهد تا در یک سفر فضایی هیجان انگیز شرکت کنند.

دیزنی لند پاریس، فرانسه

دیزنی لند پاریس یکی دیگر از شهربازی های دیزنی است که در سراسر جهان محبوب است. این شهربازی دارای همان انواع مختلف وسایل بازی و سرگرمی دیزنی لند هالیوود است، اما همچنین دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد خود، مانند قلعه زیبای زیبای خفته و سواری Ratatouille است.

دیزنی لند پاریس نیز به طور مداوم در حال نوآوری است. برای مثال، در سال 2023، این شهربازی قرار است منطقه جدیدی به نام "Avengers Campus" را افتتاح کند که در آن مسافران می توانند با شخصیت های انتقام جویان ملاقات کنند و در سواری های هیجان انگیزی مانند Avengers Assemble: Flight Force شرکت کنند.

یونیورسال استودیو فلوریدا، اورلاندو، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا

یونیورسال استودیو فلوریدا شهربازی دیگری است که در سراسر جهان محبوب است. این شهربازی دارای تم فیلم است و دارای انواع مختلفی از وسایل بازی و سرگرمی بر اساس فیلم های محبوب، مانند هری پاتر، ترانسفورمرها و دنیای جادوگری است.

یونیورسال استودیو فلوریدا نیز به طور مداوم در حال نوآوری است. برای مثال، در سال 2023، این شهربازی قرار است وسیله بازی جدیدی به نام "Minion Mayhem" را افتتاح کند که به مسافران اجازه می دهد تا به یک مینون تبدیل شوند و در یک ماجراجویی هیجان انگیز شرکت کنند.

یونیورسال استودیو هالیوود، یونیورسال سیتی، کالیفرنیا (Universal Studios Florida)

این شهربازی در اورلاندو، فلوریدا قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های جهان است. این شهربازی دارای جاذبه‌های زیادی است که از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی یونیورسال پیکچرز الهام گرفته شده‌اند، مانند هری پاتر (Harry Potter)، ترانسفورمرز (Transformers) و سیمپسون‌ها (The Simpsons).

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهربازی، ترن هوایی Harry Potter and the Forbidden Journey است که شما را به درون قلعه هاگوارتز می‌برد و اجازه می‌دهد تا در کنار هری و دوستانش به ماجراجویی بروید.

یونیورسال استودیو هالیوود شهربازی مشابهی با یونیورسال استودیو فلوریدا است، اما دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد خود، مانند استودیوی فیلم های یونیورسال و سواری Studio Tour است.

یونیورسال استودیو هالیوود نیز به طور مداوم در حال نوآوری است. برای مثال، در سال 2023، این شهربازی قرار است وسیله بازی جدیدی به نام "Super Nintendo World" را افتتاح کند که به مسافران اجازه می دهد تا وارد دنیای بازی های ویدیویی نینتندو شوند و در سواری های هیجان انگیزی مانند Mario Kart: Bowser's Challenge شرکت کنند.

پارک اروپا، آلمان (Europa-Park)

این شهربازی در روستای روست (Rust)، آلمان قرار دارد و دومین شهربازی پرطرفدار اروپا است. این شهربازی دارای 18 منطقه مجزا است که هر کدام از آن‌ها به یک کشور اروپایی اختصاص داده شده است.

هر منطقه دارای جاذبه‌ها، غذاها و نوشیدنی‌های خاص خود است. برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهربازی عبارتند از Silver Star (ترن هوایی)، Wodan - Timburcoaster (ترن هوایی چوبی) و Atlantica SuperSplash (ترن هوایی آبی).

پارک اروپا یکی از پیشرفته ترین شهربازی های دنیا است که در جنگل های سیاه آلمان واقع شده است. این شهربازی دارای 18 سرزمین مختلف است که هر کدام از آنها به یکی از کشورهای اروپایی اختصاص دارد.

افتلینگ (Efteling)، هلند

افتلینگ یکی از پیشرفته ترین شهربازی های دنیا است که در هلند واقع شده است. این شهربازی دارای بیش از 40 جاذبه مختلف است که مناسب برای تمام سنین هستند. از جمله جاذبه های هیجان انگیز افتلینگ می توان به ترن هوایی Baron 1898، ترن هوایی Joris en de Draak و ترن هوایی Python اشاره کرد.

 این شهربازی در روستای کاتسهوول (Kaatsheuvel)، هلند قرار دارد و قدیمی‌ترین شهربازی در هلند است. این شهربازی دارای جاذبه‌های زیادی است که از داستان‌های پریان و افسانه‌های هلندی الهام گرفته شده‌اند، مانند Sprookjesbos (جنگل افسانه‌ها) و Droomvlucht (پرواز رویاها).

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهربازی، ترن هوایی Baron 1898 است که شما را به درون یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در یک معدن نقره می‌برد.

پورتر ایوون، اسپانیا

پورتاونتورا یکی از پیشرفته ترین شهربازی های دنیا است که در اسپانیا واقع شده است. این شهربازی دارای سه پارک موضوعی مختلف است که هر کدام از آنها جاذبه های منحصر به فرد خود را دارد. از جمله جاذبه های هیجان انگیز پورتاونتورا می توان به ترن هوایی Shambhala، ترن هوایی Furius Baco و ترن هوایی Dragon Khan اشاره کرد.

وارنر برادرز ابوظبی، امارات متحده عربی

وارنر برادرز ابوظبی یکی از پیشرفته ترین شهربازی های دنیا است که در ابوظبی امارات متحده عربی واقع شده است. این شهربازی دارای شش سرزمین مختلف است که هر کدام از آنها به یکی از شخصیت های یا فیلم های وارنر برادرز اختصاص دارد. از جمله جاذبه های هیجان انگیز وارنر برادرز ابوظبی می توان به ترن هوایی Formula Rossa، ترن هوایی Justice League: Warworld Attacks و ترن هوایی Batman Dark Flight اشاره کرد.

گاردالند، ایتالیا

گاردالند یکی از پیشرفته ترین شهربازی های دنیا است که در ایتالیا واقع شده است. این شهربازی دارای بیش از 40 جاذبه مختلف است که مناسب برای تمام سنین هستند.

یونیورسال استودیو ژاپن (Universal Studios Japan)

این شهربازی در اوزاکا، ژاپن قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های آسیا است. این شهربازی دارای جاذبه‌های زیادی است که از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی یونیورسال پیکچرز الهام گرفته شده‌اند، مانند هری پاتر (Harry Potter)، ترانسفورمرز (Transformers) و جادوگر شهر از (The Wizard of Oz).

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهربازی، ترن هوایی The Flying Dinosaur است که شما را بر فراز سیاره پاندورا در فیلم آواتار (Avatar) می‌برد.

انتشار: 18 مهر 1402 بروزرسانی: 22 مهر 1402 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1037

به "پیشرفته ترین شهربازی های دنیا برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفته ترین شهربازی های دنیا برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید