تور برزیل: سقوط صخره بر سر گردشگران برزیلی

به گزارش مجله پارمیسفان، ریزش صخره در دریاچه تفریحی برزیل بر سر قایق گردشگران7 کشته ، 32 زخمی و 3 مفقود بر جا گذاشت.

تور برزیل: سقوط صخره بر سر گردشگران برزیلی

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو، روز گذشته هنگام بازدید قایق جهانگردها از دریاچه میناس گرایس در برزیل بخشی از صخره جدا شده و روی قایق جهانگردان فرو افتاد.

در پی این حادثه غیر منتظره 7 جهانگرد جان خود را از دست داده و 3 جهانگرد دیگر نیز مفقود شدند.بنا بر گزارش های رسیده در این حادثه 32 نفر دیگر نیز زخمی شده که شرایط 9 تن از آنها وخیم توصیف شده است.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان میدهد که چطور بخش بزرگی از صخره در کمال ناباوری از صخره بزرگ دریاچه جدا شده و بر سر جهانگردان فرود آمده است.

در فیلم صدای فریاد جهانگردان قایق های تفریحی شنیده می گردد.

ادگارد استوو، فرمانده آتش نشانی میناس گرایس در این باره گفت که غواصان در حال جستجوی مفقودان این فاجعه هستند، اما بعضی از کسانی که بیم آن می رفت گم شده باشند، به وسیله تلفن شناسایی شدند.

پدرو آیهارا، سخنگوی آتش نشانی گفت که دو قایق مستقیماً با سنگ ها برخورد کردند و 24 نفر از آنها نجات یافتند تا به امروز هفت جسد پیدا شده است.

به گفته مقامات، افراد مجروح در این حادثه دچار شکستگی استخوان شده و یکی از آنها در بیمارستان با جراحات سر و صورت در شرایط وخیمی قرار گرفته است. حدود 23 نفر دیگر به علت جراحات سبک تحت درمان قرار گرفتند.دریاچه فورناس، معروف به دریای میناس، یک جاذبه جهانگردی محبوب در منطقه 418 کیلومتری (260 مایلی) شمال سائوپائولو است.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور برزیل: سقوط صخره بر سر گردشگران برزیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: سقوط صخره بر سر گردشگران برزیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید