نقشه کشی ویلا: سانسور زیرکانه بهاره رهنما با لباس ساحلی، ویلای فوق لاکچری چسبیده به دریا !

به گزارش مجله پارمیسفان، خبرنگاران: بهاره رهنما به سیاق گذشته عکسی از خود منتشر کرد و در آن با پوشیدن زیر سارافونی لباس ساحلی خود را پوشیده کرد.

نقشه کشی ویلا: سانسور زیرکانه بهاره رهنما با لباس ساحلی، ویلای فوق لاکچری چسبیده به دریا !

جهت دریافت خدمات نقشه کشی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد جهانی سینما شد. بهاره رهنما به تازگی با امیرخسرو عباسی ازدواج نموده است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه است که تمام اقدامات او انعکاس بسیاری در فضای مجازی دارد. بهاره رهنما عکس جدیدی در فضای مجازی مجازی منتشر نموده است. بهاره رهنما در این عکس در حال نوشیدن چای و گفتن جملات انگیزشی است.

به گزارش خبرنگاران، در این عکس بهاره رهنما در کرانه دریا حضور دارد و در دستش فنجان چای و در کنارش گل های آفتابگردان قرار گرفته است. او با پوشیدن زیرسارافونی، لباس ساحلی خود را سانسور کرد.

او در کنار این عکس نوشته است:همواره سعی کنید به بخش روشن تر زندگی نگاه کنید

درست مانند گل آفتابگردان که به سوی آفتاب نگاه می نماید نه ابرهای سیاه

پی نوشت: و شاید چون این جمله بالا مانیفست شخصی من در زندگیمه، عاشق گل افتابگردونم و الهام بخش قسمت پر شور زندگیمه!

اول هفتتون به خیر و شادی…

بهاره رهنما ساحل با فنجان چای لم داد..

جایزه گرفتن بهاره رهنما از جشنواره ای برزیلی

بهاره رهنما که برای ساخت یک مستند از فستیوال فیلم های مستقل برزیل جایزه گرفته، در صفحه خود نوشت: در ساعت ها مصاحبه ها و ملاقات با حدود سیصد زن جوان و میانسال و کهنسال سرزمینم در یافتم معجزه اصلی خلقت ما در زن بودنمان نهفته است!

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون برای ساخت مستند صدام کن مامان برنده جایزه برترین کارگردانی از جشنواره فیلم های مستقل برزیل شد.

به گزارش ایران آرت، این بازیگر به بهانه کسب جایزه از فستیوال برزیل، تصویری از خود با تقدیرنامه ای که دریافت نموده منتشر کرد و نوشت: همواره فکر میکردم معجزه زندگی ما زن ها مادر شدن است اما با ساخت مستند صدام کن مامان و ساعت ها مصاحبه ها و ملاقات با حدود سیصد زن جوان و میانسال و کهنسال سرزمینم در یافتم معجزه اصلی خلقت ما در زن بودنمان نهفته است!

ما زن ها حتی اگر هرگز مادر نشویم، حتی اگر هرگز هیچکس صدایمان نکند: مادر، به ذات مادر به جهان می آییم و مادر از جهان میرویم و گاه تا ابد باردار قصه های نگفته بسیار، خوشحالم که به سهم خودم با ساخت این مستند بخشی از این ناگفته ها را بیان کردم! جایزه برترین کارگردانی از جشنواره فیلم های مستقل برزیل را مدیون تک تک شما مادران جلوی دوربین عوامل دلسوز پشت دوربین این مستندم!

این جایزه تقدیم شد به:

الگوی زن باران بودنم، مادرم!

با تشکر ویژه از جان جهانم که طعم شیرین مادری ام را مدیون او هستم!

منبع: رکنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1818

به "نقشه کشی ویلا: سانسور زیرکانه بهاره رهنما با لباس ساحلی، ویلای فوق لاکچری چسبیده به دریا !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه کشی ویلا: سانسور زیرکانه بهاره رهنما با لباس ساحلی، ویلای فوق لاکچری چسبیده به دریا !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید