سامسونگ سال جاری فقط 2 گوشی تاشو رونمایی می نماید

به گزارش مجله پارمیسفان، با معرفی سری گلکسی S21، حالا تمام توجه هواداران سامسونگ به گوشی های تاشوی این شرکت معطوف شده است. اگرچه سال گذشته گلکسی زد فلیپ در کنار گلکسی S20 معرفی گردید، اما سامسونگ برای سری S21 تصمیم گرفت آن را زودتر از موعد همیشگی معرفی کند و در نتیجه خبری از نسل بعدی گلکسی زد فلیپ نشد.

سامسونگ سال جاری فقط 2 گوشی تاشو رونمایی می نماید

اگرچه طی ماه های گذشته شایعه هایی مبنی بر افزایش تعداد گوشی های تاشوی سامسونگ مطرح شده بود، اما حالا طبق یک گزارش جدید فقط باید انتظار معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 را در نیمه دوم امسال میلادی داشته باشیم. در همین زمینه باید به گلکسی زد فولد لایت اشاره کنیم که قرار بود با قیمت پایین تر راهی بازار گردد ولی حداقل امسال شاهد معرفی آن نخواهیم بود.

طبق یکی دیگر از شایعه های جدید، سامسونگ در حال ساخت یک گوشی تاشوی مبتنی بر دو لولا است. گرچه در این گزارش آمده که این گوشی تا انتهای امسال میلادی معرفی خواهد شد، اما گزارش های موثقی برای تأیید این شایعه وجود ندارد و بنابراین به احتمال زیاد امسال شاهد معرفی آن نخواهیم بود.

در هر صورت با توجه به اینکه سامسونگ در سال 2021 مدل جدید سری گلکسی نوت را معرفی نمی کند، این شرکت توجه بیشتری به گوشی های تاشوی خود نشان خواهد داد تا بتوانند فروش بیشتری نسبت به نسل های قبلی داشته باشند.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parmisfun.ir شناسه مطلب: 1614

به "سامسونگ سال جاری فقط 2 گوشی تاشو رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ سال جاری فقط 2 گوشی تاشو رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید